1. اخبار شهرستان
  2. ساخت پل مدرس در زنجان بلاتکلیف مانده است

کد خبر: 11910

ساخت پل مدرس در زنجان بلاتکلیف مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ساخت تقاطع غیرهمسطح مدرس در شهر زنجان، گفت: آخرین خبری که در این خصوص وجود دارد، اینکه شورای ترافیک ساخت پل مدرس را منوط به بررسی اثرات بازگشایی محور پادگان کرده است.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌و‌گو باهمدلی‌‌زنجان”؛ با بیان اینکه تصمیم شورای ترافیک این بوده که اجرای پل مدرس بعد از بررسی تاثیرات بازگشایی محور پادگان صورت گیرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشایی محور پادگان متوقف شده، احداث پل مدرس نیز بلاتکلیف مانده است.

وی با تاکید بر اینکه حتی اگر این پل ساخته نشود، نیازمند اصلاحات هندسی است، افزود: اگر پل مدرس تعیین تکلیف نشود، باید اصلاح هندسی تقاطع در دستور کار قرار گیرد، هرچند تلاش می کنیم مجددا برای ساخت پل رایزنی های لازم  صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نباید در کمربندی شمالی(بلوار۲۲ بهمن) چراغ قرمزهای متعدد باشد، خاطرنشان کرد: حتی اگر ترافیک در این محور کم تر از استاندارد باشد، باید ساخت تقاطع صورت گیرد که البته اینگونه هم نیست و حجم ترافیک بالا است.

 

اعتقاد زیادی به طرح جامع نورپردازی ندارم

وی در پاسخ به این سوال که آیا نورپردازی پل سیدالهشدا(ع) مطابق با طرح جامع نورپردازی شهر زنجان انجام شده است یا خیر، پاسخ داد: اطلاع دقیقی ندارم که نورپردازی پل سیدالشهداء مطابق با طرح جامع بوده یا خیر اما نورپردازی این پل به صورت مستقل صورت گرفته و اعتقاد زیادی هم شخصا به طرح جامع نورپردازی ندارم.

حمیدی با بیان اینکه خیلی اعتقادی به طرح جامه نورپردازی ندارم، افزود: می توان ضوابط و مقرراتی در این زمینه داشت، اما معتقدم طرح جامع کارایی لازم را برای شهر ندارد و عملا اجرا هم نمی شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ووشو زنجان مقام نخست مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد
خبر قبلی
مبارزه با فساد اراده جدی قوه قضاییه و مطالبه مردم است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست