1. اخبار استان
  2. سازمان همیاری زنجان تسهیلات معوق بانک ملی را تسویه کرد

کد خبر: 16893

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

سازمان همیاری زنجان تسهیلات معوق بانک ملی را تسویه کرد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان با اشاره به پرداخت معوقات سازمان به شبکه بانکی، گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در سال های گذشته دیونی به شبکه بانکی داشته که یکی از آن بدهی به بانک ملی بود که بعد از ۱۰ سال تسویه شد. 

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با همدلی‌زنجان؛  با بیان اینکه رویکرد سازمان همیاری شهرداری های استان در ماه های گذشته بهبود شرایط مالی سازمان بوده است؛ اظهار کرد: تلاش شده سازمان در راستای تامین منابع مالی برنامه ریزی هوشمند و رویکرد نوین داشته باشد و شرایط مالی سازمان احیا شود که در این راستا پرداخت دیون مورد تاکید قرار داشته است. 

وی به پرداخت معوقات بانک ملی اشاره کرد و افزود: این مهم پس از پیگیری‌های متعدد، شفاف و حقوقی با ذی‌نفعان پرونده و احیای منابع و دارایی‌های از دست رفته محقق شده است. به طوری که با برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تامین منابع مالی مورد نیاز با باز پرداخت یکجا و نقدی وام معوق بیش از ۳۰ میلیارد ریالی به بانک ملی، پرونده‌ای که به مدت ۱۰ سال بلا تکلیف و مبهم باقی مانده بود، به طور کامل و روشن حل و فصل شد و با حل این موضوع یکی دیگر از موانع مهم پیش روی حرکت اقتصادی سازمان مرتفع شد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز پرونده مشابه دیگری با بانک تجارت استان حل و فصل شده بود و بدین طریق از سال گذشته تا کنون، دو پرونده مهم سنواتی بانکی که به مدت ۱۰ سال بلا تکلیف و راکد بودند بطور کامل حل و فصل شده است .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عرضه واکسن آنفلوانزای داخلی تا پاییز
خبر قبلی
۸ فوتی در ۲۴ ساعت، مجموع فوتی بیماران کرونایی زنجان به ۲۷۴ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست