1. اخبار استان
  2. سال ۹۹ با عنوان “زنجان ۲۰ ۲۰ ” نامگذاری شده است

کد خبر: 8655

سال ۹۹ با عنوان “زنجان ۲۰ ۲۰ ” نامگذاری شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه سال ۹۹ با عنوان “زنجان ۲۰ ۲۰ ” نامگذاری شده است، گفت: با توجه به وضعیت اعلام شده وقت آن رسیده بود که کل استان برای توسعه گردشگری پایدار همدل و همراه برنامه های خود را همسو سازند که بدین وسیله طرح زنجان ۲۰ ۲۰ به تصویب سازمان اکو رسید.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ یحیی رحمتی در هفتمین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه در صحنه گردشگری استان در این سال ها اتفاقاتی افتاد که توانست زنجان را بعنوان استان اول در رویدادهای گردشگری مطرح کند، اظهار کرد: از جمله مهمترین آن ها جشنواره اش، اکو، طراحی در صنایع دستی و … بوده است.
وی با اشاره به اینکه در متن بیانیه نهایی نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو ضمن تشکر از استان زنجان برگزاری آن علی رغم مخالفت کشورهایی چون تاجیکستان به امضا رسید، افزود: کشورها و شهرهایی که به درآمدهای گردشگری قائلند ارزش زیادی برای گردشگری قائل هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در سال های اخیر تبریز و همدان تلاش هایی برای برند سازی و مطرح کردن خود در سطح دنیا انجام دادند کا ما این کار را با برگزاری جشنواره ها انجام دادیم که بعنوان رزومه کاری استان و توانستیم آنرا در سازمان اکو ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ به عنوان زنجان ۲۰ ۲۰ فرصت خوبی برای همه مدیران است، یادآور شد: باید در سال آتی پروژه های متنوعی در حوزه کاری خود با هدف ارتقای محسوس سطح توسعه استان تعریف کرده و ظرفیت های لازم را برای جذب بودجه های عمرانی، فرهنگی و گردشگری ایجاد کنند.

رحمتی با اشاره به اینکه این نامگذاری در راستای برندسازی در حوزه گردشگری و انتفاع از منافع توسعه ای و اقتصادی آن است، خاطرنشان گرد: این طرح مستلزم همکاری همه ارگان هاست. موضوع در قالب تصمیمات شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو گنجانده شده است. این رویداد برای ارتقای گردشگری و برای نخستین بار این اتفاق افتاده است و نباید به سادگی از آن گذشت.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
محدوده کنونی شهر زنجان ظرفیت پذیرش ۹۰۰ هزار نفر را دارد
خبر قبلی
یکی به ما بگوید چگونه زندگی کنیم؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

👏👏

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست