1. اخبار شهرستان
  2. سبزه‌میدان تا آخر هفته تعیین تکلیف می‌شود

کد خبر: 4801

سبزه‌میدان تا آخر هفته تعیین تکلیف می‌شود

 سبزه‌میدان تا آخر هفته تعیین تکلیف می‌شود

 

 

 

جلسه مجمع هم اندیشی اعضای شورای شهر زنجان و شهردار  زنجان با اعضای مجمع هم اندیشی توسعه شهر زنجان برگزار و در این جلسه  نمایندگانی از اعضای مجمع نظرات خود را درباره وضعیت پروژه‌های شهری و مشخصا سبزه‌میدان اعلام کردند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در این جلسه که به منظور بیان مطالبات مردم زنجان در حوزه شهری به ویژه سبزه‌میدان و زینبیه غربی برگزار شد
نوروزی یکی از اعضای مجمع ه با اشاره به اینکه  به کرات از مردم مراجعه به مجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف سبزه‌میدان هستند، گفت: ما پیام خواسته مردم را به اعضای شورای شهر اعلام کرده و خواستار پیگیری پروژه‌ها از جمله سبزه‌میدان هستیم.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره اختلاف نظر در اجرای طرح سبزه‌میدان گفت: همین اختلاف نظرها موجب شده که سبزه‌میدان یک مولود ناقص باشد و البته در این بین زیان دیدگان این طرح مردم هستند.

عضو مجمع هم‌اندیشی توسعه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های مثبت شهردار در حوزه‌های مختلف شهری گفت: البته توقع ما بیش از این است و نباید از کنار طرح فاخری چون سبزه‌میدان به راحتی بگذریم و البته باید روال انجام کار به صورت شفاف به مردم اعلام شود

شهردار زنجان در این جلسه به دو پروژه مهم شهرداری یعنی سبزه‌میدان و پل سیدالشهدا  اشاره کرد و گفت : با تلاش صورت گرفته پل سیدالشهدا در روزهای پایانی سال ۹۶ به پایان رسید.

مسیح اله معصومی با بیان اینکه پروزه سبزه میدان تا آخر هفته تعیین تکلیف می شود، افزود :  دیگر پروژه شهرداری ساخت و آغاز پروژه سبزه‌میدان است  البته این پروژه قبلا صرفا به صورت مصوبه بوده است و بسیار حجیم است، اما طرح جدید سبک‌سازی شده است، چرا که طرح قبلی هزینه بسیار زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهردار برای اجرای طرح سبزه‌میدان دو راه قطعی دارد، بیان کرد: اجرای طرح به صورت میدان‌گاه و انتظار برای کمیسیونی است که باید یکی از آنها اجرایی شود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجرای طرح زوج و فرد با جدیت در شهر زنجان دنبال می‌شود
خبر قبلی
هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی وارد چرخه تولید در استان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست