سرعت تحولات رسانه‌ای همراهی سیاستگذاران و اهالی‌رسانه را می‌طلبد

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروزه تحولات رسانه‌ای با سرعت و حتی لحظه‌ای اتفاق می‌افتد که این تحولات، سرعت سیاستگذاران و دست اندرکاران رسانه ای را می طلبد.

به گزارش“همدلی‌زنجان” محمد خدادی در آیین تکریم و معارفه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قبول هر مسئولیتی تکلیفی است که بر عهده فرد است و از آقای دکتر صالحی به دلیل این اعتماد تشکر می کنم. وی افزود: با آقای سلطانی فر بیش از ۳۰ سال است که افتخار دوستی و آشنایی دارم. خانواده مطبوعات و رسانه در هم تنیده است و قرار گرفتن یک فرد در مقام مسئول به معنای مسئولیت همگان است.

خدادی ادامه داد: آقای سلطانی فر پایه های خوبی در این معاونت بنا نهاده اند و هنر من باید در این باشد هر آنچه ایشان پایه گذاری کرده اند را استمرار دهم.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران بر خون بنا نهاده شده و ما پاک‌ترین خون‌های تاریخ را در این مسیر داده‌ایم و انشالله با عنایت به خلوص این خون ها، افق پیش‌روی کشور با تلاش و تدبیر به ثمر بنشیند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی گفت: مطبوعات و رسانه‌ها دوران تحول را داشته و اگرچه در گذشته تغییرات در آن به آهستگی بود ولی امروزه این تغییرات با سرعت حتی لحظه‌ای است و این تحولات، سرعت سیاستگذاران و دست اندرکاران رسانه ای را می طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور باید بدانیم که در این جنگ دشمنان به دنبال جنگ افکار عمومی هستند و رسانه ها در این مسیر می توانند نقش موثری در کمک به پیشبرد اهداف نظام و مقابله با دشمنان داشته باشند و مقتدر تر از گذشته عمل کنند.

خدادی در بخش دیگری از سخنانش بر توجه به صنف اشاره کرد و افزود: امروز رسانه شرکای بسیاری پیدا کرده است. در این صنعت برخی حتی با داشتن یک تلفن همراه عملا شریک رسانه‌ها شده اند که مزایا و معایبی دارد ولی باید مدیریت شود.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ادامه داد: این معاونت ظرفیت های بسیاری دارد و در بحران های مختلف نقش اثرگذاری داشته است و ما باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ایجاد همدلی و همبستگی بپردازیم.

خدادی در عین حال تصریح کرد: ایجاد این همدلی و همبستگی برای نظام هنر ما است به ویژه در شرایط سختی که دولت آقای دکتر روحانی با آن رو به رو است.

وی در پایان گفت: تجربه آقای دکتر سلطانی فر در این معاونت استمرار خواهد داشت و هنر خود را در این می‌دانم که مقوم حرکت گذشتگان باشم و این حرکت پایدار برای رسیدن به نتایج مطلوب تر باشد.

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نخستین گردهمایی بزرگ نیمه شعبان در زنجان
خبر قبلی
 روندهای بازار ارز در سال ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست