سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد تومانی در بخش دام‌و‌طیور صنعتی استان زنجان

سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد تومانی در بخش دام‌و‌طیور صنعتی استان زنجان

 

 

 

 

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال جاری مجموع سرمایه‌گذاری های انجام شده و در دست اقدام در بخش دام و طیور صنعتی استان بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رحمان رستم‌خانی با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۴ طرح صنعتی دام و طیور در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: ارزش سرمایه‌گذاری آن‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که در حال حاضر طرح‌های مختلفی در حوزه دام و طیور صنعتی در استان زنجان در حال احداث است که فارم شماره ۲ پرورش بوقلمون مادر گوشتی از جمله مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اعطای مجوز برای احداث فارم شماره ۲ پرورش بوقلمون مادر گوشتی به منظور تکمیل زنجیره تولید گوشت بوقلمون در استان زنجان بوده است، تصریح کرد: واحد پرورش مرغ مادر تخم‌گذار به ظرفیت مولد ۷۵ هزار قطعه طرح بزرگ دیگری است که در شهرستان سلطانیه در حال احداث است.

این مقام مسئول میزان تولیدات واحد مذکور در یک دوره تولیدی را حدود ۲۵ تا ۲۷ میلیون تخم مرغ نطفه دار اعلام کرد و بیان داشت: سرمایه‌گذاری ثابت این طرح حدود ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت آورده شخصی بوده و سالانه ۳۰۰ میلیارد ریال نیز سرمایه در گردش خواهد داشت.

وی افزود: این واحد سهم ۲۰ درصدی از فارم‌های مرغ مادر تخم‌گذار کشور داشته و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی مستقیم به همراه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵ طرح دام و طیور صنعتی تا پایان سال جاری در استان زنجان به بهره برداری برسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خانه حکیمیان زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شد
خبر قبلی
۴۱۴ روستای استان خدمات اینترنت پرسرعت دریافت می‌کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست