سطح ورزش قهرمانی زنجان از استان‌های همجوار بالاتر است

سطح ورزش قهرمانی زنجان از استان‌های همجوار بالاتر است

مشکل اصلی ورزش زنجان نبود حامی مالی

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ظرفیت ورزشی در استان زنجان، گفت: سطح ورزش قهرمانی زنجان از استان‌های همجوار بالاتر است و در بخش ورزش تیمی نیز باید به این سطح برسیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی جوان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه توسعه متوازن ورزش در استان نیازمند تامین زیرساخت ها است، اظهار کرد: در کشور ایران هزینه های زیادی برای ورزش انجام می شود و این بخش بازدهی اقتصادی لازم را ندارد و زیان ده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه در ورزش استان تمرکز به توسعه زیرساخت های ورزشی است، افزود: تیم داری نیازمند هزینه است و ورزش در دنیا سودده بوده و بدون کمک دولتی اداره می شود که ورزش استان و کشور نیز باید در این مسیر حرکت کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فوتبال زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: اعتبارات مناسبی در بخش عمرانی ورزش استان پیش بینی شده که با تامین و تخصیص مناسب اعتبارات طی سال مالی جاری نسبت به تکمیل این پروژه در مرداد تا شهریور اقدام می‌شود.

وی به پیست اسکیت زنجان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست و رویکرد دولت در واگذاری پروژه ها و عدم تخصیص اعتبار به پروژه های اینچنینی فعلا این پروژه متوقف بوده که امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین ورزش یار استان عملیات اجرایی پروژه را تسریع کنیم.

جوان تکیه بر ظرفیت های بومی ورزش استان برای توسعه را مهم برشمرد و یادآور شد: رویکرد فعلی در حوزه ورزش استان تقویت زیرساخت ها، تشکیل تیم بومی با هزینه پایین و رشد مستمر و توسعه پایدار ورزش استان با تکیه بر ظرفیت های درونی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تشکیل و حضور تیم های هیئت های ورزشی منوط به حضور ۷۰ تا ۸۰ درصدی بازیکنان بومی شده است، افزود: برای تامین هزینه ها و کمک به تیم های ورزشی استان تاکید بر استفاده حداکثری از ورزشکاران بومی است.

وی از آغاز مذاکره با چند شرکت سرمایه گذاری برای اسپانسری تیم های زنجانی خبر داد و تاکید کرد: عمده مشکل ورزش استان نبود حامی مالی بوده و در تلاش هستیم با حمایت مدیریت استان نسبت به جذب اسپانسرهای مالی برای تیم های ورزشی استان اقدام کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۶۱ درصدی تولید عسل در استان زنجان
خبر قبلی
کریدورهای ارتباطی راه زنجان در مسیر توسعه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست