1. اخبار استان
  2. سطح کیفی دانشگاه‌های استان مطلوب است

کد خبر: 17600

سطح کیفی دانشگاه‌های استان مطلوب است

استاندار زنجان گفت: سطح کیفی دانشگاه‌های استان مطلوب است و در تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز دانشگاه‌ها هیچ مشکلی نداریم.

فتح اله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم پژوهش و آموزش تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گیرد، اظهار کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد برگزاری کلاس‌های درس بصورت مجازی و حضوری باشیم.

وی با اشاره به اینکه تقویت هرچه بیشتر رابطه صنعت و دانشگاه برای تامین و تولید نیازمندی‌های استان ضروری است، افزود: برای تقویت رابطه صنعت و دانشگاه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی نیازهای دانشگاه‌ها برگزار شود. در سال تحصیلی جدید نزدیک به ۳۹ هزار دانشجو در ۹ دانشگاه دولتی و غیرانتفاعی و آزاد تحصیل خواهند کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی با شیب کندی در حال افزایش است و نیازمند عزم همگانی برای مقابله با بیماری کرونا هستیم، تاکید کرد: برگزاری مراسم یوم‌العباس در هشتم محرم در زنجان، اوج همراهی عزاداران و عاشقان حسینی بود و موجب شد ارادت زنجانی‌ها همچنان در محافل بزرگ و ملی بازتاب داشته باشد و ما نیاز به این چنین وفاقی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا داریم.

وی گفت: سفرهای اخیر باعث افزایش آمار مبتلایان به این بیماری شد و از هفته آینده بر اساس قانون با کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد. روزانه ۷۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود که ۳۰۰هزار آن را به دانشجویان و دانش آموزان به قیمت ۹۰۰ تومان و ۳۰۰ هزار ماسک دیگر نیز به قیمت ۱۳۰۰ تومان عرضه می شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: در بحث عدم تامین و عرضه داروهای بیماران خاص در داروخانه هلال احمر زنجان، استاندار زنجان دستور داد با رایزنی با رئیس جمعیت هلال احمر این مشکل در اسرع وقت حل شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حجم سرمایه گذاری کارخانجات استان زنجان سالیانه به روز رسانی نمی شود
خبر قبلی
بحران بعدی جهان چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست