1. اخبار شهرستان
  2. سمانه شاددل، نخستین شهردار زن در زنجان شد

کد خبر: 1853

سمانه شاددل، نخستین شهردار زن در زنجان شد

 

سمانه شاددل، نخستین شهردار زن در زنجان شد

 

 

سمانه شاددل با حکم شهردار زنجان به عنوان شهردار منطقه۲ زنجان منصوب شد. شاددل پیش از این معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان بود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، این تغییرات مطابق با ابلاغ چارت جدید سازمانی شهردار زنجان توسط وزارت کشور انجام شده است. مطابق با چارت جدید، شهردای زنجان دارای پنج معاونت، ۱۹ مدیریت ستادی و سه منطقه شهرداری و همچنین ۱۰ سازمان وابسته خواهد بود.

بعد از ابلاغ چارت جدید ظاهرا شهردار زنجان که البته هنوز ماندن و رفتنش در حاله ای ابهام قرار دارد برخی تغییرات را همزمان با این ابلاغ انجام داده است که رویکرد این تغییرات و اثربخشی آن نیازمند تحلیل جداگانه ای است.

اما آنچه که مشخص است در این ساختار جدید نخستین شهردار زن در شهر زنجان منصوب شده است. در ساختار جدید معاونت فنی و عمرانی قبلی به “معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری” تغییر پیدا کرده که سعید عباسی از این پست کنار گذاشته شده و به جای وی، اصغر عزیزی از مدیران سابق و از افراد نزدیک به حبیب ملائی یگانه بر مسند این معاونت تکیه زده است.

همچنین معاونت اداری و مالی به دو حوزه “معاونت مالی و اقتصادی” (در جهت تقویت و ایجاد منابع درآمدی پایدار و توجه به حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری ) تغییر یافته که پست مدیریتی در این بخش صورت نگرفته است.

همچنین معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی نیز به جهت اهمیت امر برنامه‌ریزی در بودجه، تشکیلات، تحول و نظارت و ارتقاء بهره وری منابع انسانی در مجموعه شهرداری زنجان ایجاد شده که مدیریت آن بر عهده سعید ادیبان گذاشته شده است.

برخی تغییرات مدیریتی نیز در سطح سازمان های وابسته به شهرداری زنجان انجام شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نقد رمان قمارباز در انجمن ادبی اشراق زنجان
خبر قبلی
بازنمایی باور زنجانی‌ها در برخورد با فقرا…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست