1. اخبار شهرستان
  2. سهندعلی فلاحی انصراف داد/رزاق محمدی تحلیف شد

کد خبر: 14045

سهندعلی فلاحی انصراف داد/رزاق محمدی تحلیف شد

جلسه رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان که اطلاع رسانی آن نیز در دقیقه ۹۰ بود، با اخبار قابل تاملی همراه بود ازجمله نامه انصراف سهندعلی فلاحی شهردار منتخب اعضای شورای شهر و تحلیف رزاق محمدی عضو جدید شورا که موجب رسمیت یافتن مجدد شورای شهر زنجان شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  این جلسه با مراسم تحلیف رزاق محمدی عضو جدید شورا آغاز شد و سپس انتخاب هیئت رئیسه شورا در دستور کار قرار گرفت.

هیئت رئیسه ای که با حضور رزاق محمدی بین دو طیف اصلاح طلب و اصولگرای شورا با ابهاماتی همراه شده بود. عباس راشاد از طیف اصولگرایان و احمد نصیری از بین اصلاح طلبان برای ریاست شورا کاندید شدند.

احمد نصیری قبل از رای گیری پیشنهاد برگزاری یکک دورهمی در بیرون از صحن شورا را داد که اعضای دیگر موافقت کردند. سپس فقط امامعلی دادخواه در صحن علنی باقی ماند و سایر اعضای به اتاق کاظم افشارجی رفتند.

بعد از شورا اعضای شورا تنها عباس راشاد کاندید ریاست شد و در یک توافق ایجاد شده هیئت رئیسه در اختیار سه نفر مشخص قرار گرفت. عباس راشاد با پنج رای موافق و یک رای سفید رئیس شد، احمد نصیری با ۶ رای نائب رئیس شورا و رزاق محمدی نیز با ۶ رای به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

بعد از رسمی شدن شورا و انتخاب هیئت رئیسه رزاق محمدی در اظهاراتی از شرایط پیش آمده برای شورا اظهار تاسف کرد و اظهار امیدی نمود که شورا با همگرایی در فرصت باقی مانده بتواند اعتماد عمومی را جلب کرده و اقدامات مناسب برای شهر انجام دهد.

سپس فرماندار زنجان اظهاراتی در خصوص فرایند معرفی عضو علی البدل و شرایط حساس فعلی گفت که سخنان پایانی وی همراه با یک خبر مهم بود و آن انصراف سهندعلی فلاحی بود. وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که اعضای بازداشتی شورا تا ۶ ماه امکان حضور در شورا را ندارند به همین لحاظ ما از نخستین عضو دعوت کردیم که در شورا حضور داشته باشد.

سپس عباس راشاد متن نامه انصراف سهندعلی فلاحی را قرائت کرد و احمد نصیری گفت بهتر است که وی به صحن علنی آمده و دلایل انصراف خود را شفاف اعلام کند. اعضای شورا در این خصوص اظهارنظرهای مختلفی ارائه کردند اما غالبا موافق حضور وی و ارائه دلایل انصراف بودند.

در پایان این جلسه نیز رئسای کمیسیون های تخصصی شورا و منتخب شورا در وشورای شهرستان زنجان انتخاب شدند. مطابق با نظر اعضای شورا؛

رزاق محمدی، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی، امامعلی دادخواه، رئیس کمیسیون فرهنگی، سید رحمان احمدی، رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی، کاظم افشارچی رئیس کمیسیون خدمات و امور شهری و احمد نصیری نماینده شورا در شورای شهرستان زنجان انتخاب شدند.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 درس‌های کرونا برای آینده
خبر قبلی
 خدمات در صدر تسهیلات‌گیری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست