سهند علی فلاحی منتخب شورا برای شهرداری زنجان شد/ یک انتخاب و چند نکته در ساعات آتی

بلعخره تب و تاب های انتخاب شهردار زنجان طی روزهای گذشته به ایستگاه پایانی رسید و سهندعلی فلاحی، مدیرعامل شرکت سیمان خمسه منتخب اکثریت اعضای شورای شهر زنجان شد. انتخابی که حواشی زیادی داشت و ارائه چند نکته در این خصوص ضروری است.

به گزارش همدلی زنجان؛ فرایند انتخاب شهردار زنجان دارای ترفندها جدید و آزمایش شده ای بود، به گونه ای برخی از اعضای شورا با طرح نام هایی آشنا در شهر زنجان فرایند بررسی های را آغاز کردند و سپس با ورود افراد جدید معادلات تغییر کرد و گزینه نهایی نیز بر خلاف تصور گروه های مختلف اجتماعی از بین لیست های ابتدایی نبود.

تعجیل اعضای شورای شهر زنجان برای انتخاب یک گزینه از بین گزینه های موجود نیز ابهامات و سوالات زیادی را در بین اذهان عمومی ایجاد کرد و این انتخاب مصادف با بازداشت یک عضو دیگر شورا شد! حال از شورای ۹ نفره تنها هفت نفر باقی ماندند و معادلات در شورا نیز تغییر کرد.

همانطور که در نوشتارهای گذشته در خصوص شورا گفته شده بود معادله ۴ به ۴ شورا با حضو سجاد خدایی ۵ به ۴ می شد، حال با غیبت وی این معادله ۴ به ۴ شد که با رفتن یک عضو دیگر شورا شاهد اکثریت یک طیف دیگر هستیم و معادلات ۴ به ۳ شده است.

حال با این رویکرد انتخاب شهردار می توانست با ۴ رای باشد که اینگونه نیز شد به گونه ای که بین سعید عباسی به عنوان یک نیروی بومی و سهندعلی فلاحی به عنوان یک نیروی غیربومی آراء ۴ به ۳ به نفع فلاحی شد.

هرچند اعضای شورا فعلا پاسخ نداده اند که وضعیت سعید امیدی و دیگر گزینه موجود چه شد، اما می توان حدس هایی در این خصوص زد و یقینا در ساعات آتی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر می شود.

فردا سه شنبه ۱۰ صبح شورای اسلامی شهر زنجان جلسه رسمی و علنی دارد. همدلی زنجان بعد از این جلسه نکاتی را در خصوص رویکرد شورا برای افکار عمومی زنجان مطرح می کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مدارس استان زنجان تعطیل شد
خبر قبلی
بلاتکلیفی اعضای تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست