سوالات همدلی زنجان در نشست مدیران حوزه برق و آب بی پاسخ ماند!

نشست مشترک خبری مدیران حوزه برق و آب استان زنجان برگزار شد که برخی حواشی را نیز در پی داشت.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ابتکاری که برق منطقه ای استان زنجان برای برگزاری نشست خبری مشترک برنامه ریزی کرده بود، اقدامی قابل تقدیر بود تا خبرنگاران استان در یک جمع مشترک بتوانند مدیران حوزه برق و آب استان را دیدار و در خصوص مشکلات و سوالات خود پاسخ مناسبی دریافت کنند. هر چند این ابتکار و اقدام مناسب دیر و کم در استان محقق شده اما ادامه روند آن می تواند بسیار راهگشا باشد که حواشی نشست نخست نیز دلیل بر ارتباط کم دوسویه است.

همدلی زنجان در این نشست چند سوال را طرح کرد که تنها یک سوال آن پاسخ داده شد. سوالات این موارد بودند؛ ۱. در سال ۱۳۹۰ مدیر وقت برق منطقه ای خبر از ایجاد و حرکت استان زنجان به سمت ایجاد توربین بادی و تولید انرژی بادی در استان خبر داده بود. چرا بعد از سپری شدن هفت سال هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟ وضعیت زنجان در تولید انرژی های پاک چگونه است؟

۲. ارائه آمارهای فعلی که مبتنی بر رشد اعداد و ارقام شاخص ها است، کلیشه ای و تکراری بوده و عموم مردم آن را نمی پذیرند، بهتر نیست اقدام کلان و اثرگذاری در استان همچون ایجاد سیستم یکپارچه تاسیسات شهری ایجاد شود؟ اقدام زیرساختی که انجام نشده و هر شرکت خدمات رسانی برای خود در نقاط مختلف شهر کنده کاری کرده و تخریب های گسترده ای را ایجاد می کند که بعدا ترمیم ها نیز وضعیت کیفی آن را بهبود نمی بخشد؟

۳.در زمان استانداری جمشید انصاری، با اتکا به زیرساخت های حوزه برق قدرت، تصمیم بر تبدیل زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی تی در استان گرفته شد. چهارنیرگاه در استان زنجان باید ساخته می شد، چرا در سال های اخیر هیچ اطلاعاتی در خصوص وضعیت این نیروگاه ها اطلاع رسانی نشده است؟

۴. مدیران حوزه انرژی بارها در خصوص اهمیت رسانه ها در هدایت افکار عمومی سخن گفته اند که در این نشست نیز بارها تکرار شد، روابط عمومی شرکت های توزیع برق استان، آبفای استان، برف منطقه ای و آب منطقه ای در طی یک سال اخیر چه میزان تولید محتوای فرهنگی-رسانه ای در راستای اهداف شرکت انجام داده اند؟ با ذکر مصادیق ارائه شود.

۵. در طبی یک سال اخیر روابط عمومی های ذکر شده تعامل مناسبی با رسانه ها داشته اند؟ اگر بله دو شاخص مصداقی ذکر شود.

۶. آیا بدنه روابط عمومی ها این شرکت ها جنس، پشتوانه، رویکردها، سیاست ها و…رسانه های استانی در دو حوزه مکتوب و مجازی را می شناسند؟

این سوالات در حالی طرح شد که تنها به سوال نخست پاسخ داده شد. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان با اذعان به ضعف استان در تولید انرژی های پاک، گفت: استان قزوین قطب تولید انرژی باید کشور انتخاب شده واستان زنجان نیز برای تولید انرژی برق منتخب شده است. هم اکنون در استان قزوین ۱۶۳ مگاوات تولید انرژی بادی وارد شبکه توزیع می شود و بزرگ ترین نیروگاه بادی کشور را داراست.

اله مرادی با بیان اینکه اقداماتی در استان برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی آغاز شده است، افزود: مشکلات مربوط به نوسانات ارز موجب ایجاد مشکلاتی شده که امیدواریم با ثبات اقتصادی اقدامات لازم برای ایجاد این نیروگاه ها در استان صورت گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری زنجان با فعالیت گلخانه مرکزی
خبر قبلی
توسعه کشت ارقام گندم و لوبیا با نیاز آبی پایین در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست