1. اجتماعی
  2. سید سبحان موسوی نیازمند جوشش عاطفه زنجانی ها

کد خبر: 14690

سید سبحان موسوی نیازمند جوشش عاطفه زنجانی ها

بعد از جوشش عاطفه زنجانی ها و به فعلیت درآوردن شعار شهر خیریه ها و شهر و استان کریمان در خصوص تامین هزینه میترا بیگدلی کودک خدابنده ای، حال صحبت از سبحانی است که از همان خطه نیازمند یاری و کمک مردم استان زنجان است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سید سبحان موسوی پسر ۱۳ ساله قیداری است که در یکی از شهرستان های استان زنجان ساکن است. طی روزهای گذشته اخباری در خصوص بیماری وی و نیاز مالی خانواده موسوی برای تامین هزینه های درمان آن رسانه ای شد و حال گستره آن دامنه بیشتری پیدا کرده است.

وقتی هنوز روزهای کرونایی در کشور سایه خود را نگسترده بود، نیاز میترا بیگدلی و خانواده اش رسانه ای شد و با جوشش عاطفه زنجانی ها قبل از آن که بقیه ایرانی ها در این خصوص اقدامی کنند، هزینه وی که نزدیک یک میلیارد تومان بود حمع آوری شد و با نظارت دستگاه های متولی قرار شده مراحل درمان وی آغاز شود.

حال کشور درگیر ویروسی به نام کرونا است که سلامت تمامی ایرانی ها را مورد تهدید قرار داده و این روزها جزو روزهای نادر در زندگی هر ایرانی است که تعطیلات عید نوروز و روزهای نخست بهار را در خانه قرنطینه هستند.

حال در روزهای قرنطینه کرونایی، خبر می آید که سید سبحان موسوی فرزندی از خدابنده زنجان نیازمند دست یاری شهروندان استان و شهر کریمان زنجان است.

سبحان به بیماری هامارتوم هیپوتالاموس مبتلا است که یک اختلال مادرزادی کانونی و توموری خوش خیم است. بیماری که با رشد تومور کوچک در مغز اتفاق می افتد و این تومور آنقدر بزرگ و بزرگ تر می شود تا بیمار را از پای در بیاورد.

زندگی سبحان از بدو تولد حالت عادی داشته و حتی وی در سن پنج سالگی خواندن قرآن را آغاز کرده است. اما بعدها وی دچار تشنج شده و پدرش برای درمان وی تلاش زیادی کرده و به هر دری زده است.

تلاش حانواده سبحان تاجایی پیش رفته که وی برخی از دارایی خود همچون خودرو پس اندازهای خانواده را صرف هزینه وی کرده است. حال درمان سبحان نیازمند مراجعه به خارج از کشور و هزینه بسیار بالایی است که حدود ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

پرونده پزشکی سبحان موسوی در فضای مجازی منتشر شده و شماره حساب وی توسط دادستان شهرستان به صورت یکطرفه برای هزینه در بخش درمان مورد تایید قرار گرفته و مردم زیادی به ویژه اهالی این شهرستان به کمک سبحان آماده اند. اما او برای درمان شدن نیاز به کمک بیشتری دارد.

مردم فقط باید توجه داشته باشند که کمک های نقدی خود را به شماره کارت درج شده در عکس های پیوست به نام سید سبحان موسوی عینجیک واریز کنند.

 عکس های پیوست را مشاهده کنید.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توقف حرکت قطارهای مسافربری از مبدا زنجان
خبر قبلی
اوقات شرعی زنجان/ ۱۱ فروردین ۹۹
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام به نظر من اولویت حمایت از کارگران فصلی هستش اگه یه روز کار باشه میخوان نون بخورن نباشه گشنه هستن پدر خود من کارگر فصلی ساختمان هستش به خدا نمیتونه الان که کلا خونه هستش از کجا بیاره بخونه هیچی هم به حسابش واریز نکردن بالای شصت سال هستش نه بیمه داره که بازنشسته باشه بشینه بخوره پس این قشر ضعیف و بدبخت چکار کنن تورو خدا به دادشون برسین

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست