1. اجتماعی
  2. سینما بهمن زنجان میزبان تهمینه میلانی می‌شود

کد خبر: 2613

سینما بهمن زنجان میزبان تهمینه میلانی می‌شود

سینما بهمن زنجان میزبان تهمینه میلانی می‌شود

 

 

 

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی، عصر فردا ٩ آبان با حضور کارگردان این فیلم در سینما بهمن زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش  همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معراج کرمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت ۴ و ٣٠ دقیقه تا ٧ و ٣٠ دقیقه عصر، در محل سالن سینما بهمن زنجان حضور یابند.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم تهمینه میلانی آمده است: ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

تهمینه میلانی نویسنده و کارگردان، محمد نیک بین تهیه کننده، تورج منصوری مدیر فیلمبرداری، سپیده عبدالوهاب تدوین، آزیتا میلانی طراح صحنه و لباس، اسحاق خانزادی صدابردار، حسین ابوالصدق صداگذاری و میکس، امیر معینی موسیقی، مهری شیرازی طراح چهره‌پردازی، علی نیک‌رفتار عکاس، میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان به ۵۶۶ میلیارد تومان رسید
خبر قبلی
طرح غربالگری اضطراب ویژه کودکان ۵ تا ۶ سال در استان زنجان اجرا می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست