1. اخبار استان
  2. شاهد برخی بداخلاقی ها در فضای انتخابات هستیم

کد خبر: 831

شاهد برخی بداخلاقی ها در فضای انتخابات هستیم

شاهد برخی بداخلاقی ها در فضای انتخابات هستیم

 

امام جمعه طارم به برخی بداخلاقی ها در فضای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شاهد برخی بداخلاقی ها در فضای انتخابات هستیم و از نامزدهای موجود تا برخی از افراد دیگر این بداخلاقی قابل مشاهده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ حجت الإسلام محمد صادقی‌پور در دیدار استاندار زنجان با اقشار مختلف مردم شهر آببر و شواری اداری شهرستان طارم٬ با بیان اینکه باید از این بداخلاقی ها پرهیز شود٬ اظهار کرد: سابقه مناظره در کشور ما طولانی نیست اما این سابقه در سطح دنیا وجود داشته است. از حضرت موسی نقل است که هر کسی باید از داشته های خود هزینه کند.

وی به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان طارم همواره در صحنه انتخابات حضور داشته و در این مسیر همواره پیشگام بوده اند.

امام جمعه طارم مردم این شهرستان را مردمانی انقلابی برشمرد و تاکید کرد: مردم شهرستان طارمی افرادی متدین و مذهبی بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده اند.

وی به برخی اظهارات در خصوص تبلیغی بودن سفرهای شهرستانی استاندار زنجان اشاره کرد و یادآور شد: زحمات چهار ساله دولت باید به مردم ارایه شود و این موصوع اشکالی ندارد.

صادقی پور با بیان اینکه قدردان زحمات و خدمات نظام اسلامی هستیم٬ افزود: از تمامی دولت ها به ویژه دولت مستقر جهت اقدامات توسعه ای برای شهرستان طارم تقدیر می کنیم چرا که زحمات دولت در شهرستان کاملا ملموس بوده است.

امام جمعه طارم اقدامات حوزه بهداشت و درمان و روکش آسفالت دولت در شهرستان طارم را یادآور و تاکید کرد: مرکز بهداشت چورزق که در سفر گذشته استاندار زنجان کلنگ زنی شده بود٬ آغاز شده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی به برخی مشکلات شهرستان طارم نیز اشاره کرد و گفت: مشکل سند زمین ها شهر آببر٬ آب شرب چورزق٬ مسکن مهر شهر چورزق و مشکل آب بخش کشاورزی طارم نیازمند توجه مسوولان استانی است.

صادقی پور همچنین خواستار توجه مسوولان استانی و کشوری به مشکل دفترچه درمانی شهر آببر شد و خاطرنشان کرد: مردم شهر آببر از دفترچه خدمات درمانی روستایی استفاده می کنند و مشکلاتی در ارجاع به پزشکان متخصص دارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خدمات شهرسازی شهرداری زنجان در سال جاری توسعه می‌یابد
خبر قبلی
اراضی زیرکشت زیتون طارم به ۲۰ هزار هکتار می رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست