شاهین طلایی جشنواره تبلیغات کشور برای شهرداری زنجان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان به برگزاری بزرگ ترین رویداد رقابتی تبلیغات کشور اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان برای نخستین بار در این جشنواره حضور داشت که موفق به کسب نشان شاهین طلایی(رتبه نخست) در بخش تبلیغات فرهنگی این جشنواره شد.

مریم شعبانی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران در سالن همایش های بین المللی صدای و سیمای تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری زنجان برای نخستین بار در این جشنواره شرکت کرده بود که در سه بخش کاندید دریافت جایزه شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در دو بخش حائز رتبه شده است، افزود: علاوه بر کسب رتبه نخست(شاهین طلایی) در بخش تبلیغات فرهنگی، در بخش آنونس فرهنگی نیز شایسته تقدیر از نظر هیئت داوران شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان به طرح ارائه شده در بخش تبلیغات فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: شاهین طلایی این بخش برای طرح “دلم با توست” به دست آمد و این جشنواره با حضور ادارات، دستگاه های دولتی و خصوصی و بزرگ ترین برندهای تجاری ایران برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیزر برنامه یلدای ماندگار شهر زنجان جزو منتخبین پخش در برنامه بود، تاکید کرد: پخش تیزر یلدای ماندگار زنجان برای حاضرین موجب افتخار و غرورمان شد و موجبات لذت افراد حاضر در سالن را فراهم آورد.

شعبانی با تاکید بر اینکه معرفی زنجان در این برنامه ملی به خوبی صورت گرفت، افزود از این پس نیز امیدواریم زمینه های مختلفی برای معرفی بیش از پیش زنجان فراهم شود.

این مسئول با بیان اینکه کسب این موفقیت حاصل حمایت شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و شهردار بوده است، خاطرنشان کرد: برای ارسال آثار به جشنواره دو هفته شبانه روز فعالیت صورت گرفت و این موفقیت مرهون تلاش تمامی پرسنل سازمان فرهنگی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تیغ قضا بر گلوی شهرک تخصصی روی زنجان!
خبر قبلی
راز افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها توسط دولت…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست