شهرداری زنجان برنامه های فرهنگی مناسبی برای خانواده های اجرا می کند

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان در کنار تمام اقدامات فراگیر عمرانی نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی مناسب اقدام کرده است، گفت: شهرداری زنجان برنامه های فرهنگی مناسبی برای خانواده های اجرا می کند.

به گزارش همدلی زنجان؛ مسیح اله معصومی در آیین آغاز به کار پنجمین جشنواره “یلدای ماندگار” در کارخانه کبریت سابق زنجان، با اشاره به اینکه شهرداری زنجان مشارکت فعالی در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر دارد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی یکی از سازمان هایی است که در اجرای مراسم های مختلف فرهنگی شهر زنجان مشارکت فعالی دارد.

وی درخصوص تعهدات خود در مدیریت شهری عنوان کرد: همیشه سعی کردیم، زنجان در سطح کشور در عرصه های گوناگون به عنوان شهر پیشرو در زمینه های مختلف باشد که فاز اول فعالیت های انجام شده، اتمام کارهای نیمه تمام چون، پل سید الشهدا، پارک بانوان و پیاده راه سبزه میدان و در فاز دوم برنامه ها که با هدف توسعه و عمران شهری بود می توان از ایجاد پل امام حسن مجتبی(ع) نام برد که در زمان اعلام شده به بهره برداری رسید و به زودی نیز دومین پارک بانوان در غرب شهرتحویل شهروندان خواهد شد و پروژه دیگری که مردم تقاضا داشتند هرچه سریعتر به سرانجام رسد، پروژه سبزه میدان است که هرهفته طی جلسات مختلف پیشرفت این پروژه را رصد می کنیم تا جلوتر از زمان اعلام شده تحویل شهروندان دهیم.

معصومی به برنامه های ترسیم شده در سال ۹۹ اشاره کردو افزود: بهسازی و افزایش کیفیت شهر در سال پیش رو مواردی است که در بودجه بندی لحاظ خواهیم کرد.

شهردار زنجان یلدا را یادآور شادی و نشاط دانست و عنوان کرد: بیایددر این شب طولانی سال عهد کنیم که همه ماایرانی هستیم و برای آبادانی سرزمینمان تلاش کنیم و تجدید خاطره کنیم تلاش و همراهی دوستانمان را که همواره همراه ما بودند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هاکی‌باز زنجانی در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا
خبر قبلی
سهم زنجان از طرح اقدام ملی مسکن افرایش یافت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست