1. اخبار شهرستان
  2. شهرداری زنجان یک پل جدید در سال ۹۸ احداث می کند

کد خبر: 9994

شهرداری زنجان یک پل جدید در سال ۹۸ احداث می کند

پل جدیدی که تحربه خوب ساخت پل امام حسن مجتبی(ع) را در عقبه خود دارد. هم در نامگذاری، هم در طراحی پل و هم در ساخت مناسب آن که می تواند یک تجربه و گزارش کار خوب برای مدیران شهری زنجان باشد.

عباس راشاد، رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان در خبری گفته که شهرداری یک پل جدید در سال جاری احداث می کند که این پل در میدان مدرس ساخته خواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  وی گفته که مبلغ اعتبار تعیین شده برای این روگذر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و در میدان مدرس یا میدان جهاد ساخته می‌شود. راشاد گفت مطالعات مربوط به ساخت پل در میدان مدرس در حال انجام است و به محض اتمام، عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

برای ساخت پل امام حسن مجتبی(ع) حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده که الیته رقم دقیق اتمام آن فعلا مشخص نیست. این پل مطابق وعده ها داده شده به اتمام رسیده البته منهای یوترن های پل که تنها ستون آن برافراشته است.

با تلاشی که مجموعه شهری طی یک سال گذشته انجام داد، شاهد ساخت پل امام حسن مجتبی(ع) در مدت یکسال بودیم. پلی که از زمان آغازش بر سر اتمام یک ساله اش حاشیه داشت تا نامگذاریش که حتی موجب ورود امام جمعه زنجان به آن شد و پیشنهاد وی برای این نام که مدیریت شهری بر سر آن اجماع کرد.

اظهار نظرهای مختلفی در خصوص تقاطع غیرهمسطح امام حسن مجتبی(ع) وجود داشت. مهم ترین موضوع در خصوص ساخت آن نداشتن یک طرح و کانپست معمارانه بود. پلی که بیشتر کارکردی است و نمی توان یک المان شهری مهم و دارای یک سیما و منظر قابل قبول باشد. اما پلی است کارکردی با هزینه معقول و مناسب که شهرداری زنجان با تلاش لازم بتواند در یک بازه زمانی خوب به پایان برساند.

حال مدیریت شهری زنجان در میدان مدرس و یا جهاد یک پل دیگر خواهد زد. پل جدیدی که تحربه خوب ساخت پل امام حسن مجتبی(ع) را در عقبه خود دارد. هم در نامگذاری، هم در طراحی پل و هم در ساخت مناسب آن که می تواند یک تجربه و گزارش کار خوب برای مدیران شهری زنجان باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شناسایی ۹هزار معلول با اجرای برنامه CBR
خبر قبلی
سرپرست معاونت جدید استانداری زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست