1. اجتماعی
  2. شهردار زنجان رفتنی است یا نه؟!

کد خبر: 11440

شهردار زنجان رفتنی است یا نه؟!

بعد از موج شایعات رفتن یا نرفتن شهردار زنجان به معاونت عمرانی استانداری زنجان، روز سه شنبه ۲۳ مهرماه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان رفتن شهردار را منتفی عنوان کرد و نائب رئیس شورا نیز گفت که اعضای شورا نیز تنها این موضوع از رسانه ها مطلع شدند و به صورت رسمی و مکتوب موردی اعلام نشده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اما واقعیت چیست؟ آنچه منابع آگاه به همدلی زنجان گزارش دادند، استاندار زنجان دو نفر را به عنوان گزینه های نهایی برای تصدی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان مدنظر داشته و قصدش برای حکم زدن مسیح اله معصومی، شهردار زنجان جدی بوده است.

حمیدرضا حمیدی به همدلی‌زنجان گفت که با استاندار صحبت کرده و فعلا رفتن شهردار منتفی است! منابع آگاه به همدلی‌زنجان گزارش دادند که استاندار گفته تا نیامدن پاسخ استعلامات از مراجع مربوطه این موضوع علنی نشود. از اینرو ظاهرا اعضای شورا فعلا قصد رسمی و علنی کردن این موضوع را ندارند.

بنابراین اگر استعلام مراجع مربوطه در خصوص مسیح اله معصومی مثبت باشد، باید منتظر مراسم تودیع و معارفه وی طی روزهای آتی باشیم. اما شنیده شده تحرکاتی نیز در بین برخی از اعضای شورا به خصوص طیف اصولگرایان آغاز شده تا با رفتن مسیح اله معصومی نفرات منتخب خود را برای تصدی شهرداری معرفی کنند.

اگر مسیح اله معصومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان شود، در واقع باید گفت شهرداری بدون خون ریزی استانداری را فتح می کند. ابتدا سمانه شاددل به معاونت منابع انسانی رفت و بعد شاید مسیح اله معصومی، این یعنی فتح استانداری توسط شهرداری زنجان که می تواند برای مدیریت شهری زنجان بسیار خرسند و برای مدیران استانداری شاید بسیار تلخ باشد!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روحانی: اگر ۴۰ سال بحث کردیم و به نتیجه نرسیدیم، باید راه را از طریق همه‌پرسی پیش ببریم
خبر قبلی
رئیس شورای شهر زنجان؛ رفتن شهردار منتفی است!/ سخنگوی شورا: به صورت رسمی اعلام نشده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست