1. اخبار استان
  2. شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد

کد خبر: 4303

شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد

شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از تجهیز شهرک صنعتی افق ابهر به امکانات فیبر نوری خبر داد و افزود: قابلیت واگذاری این امکانات برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک فراهم گردیده و هر واحد می تواند بر اساس متراژ زمین خود نسبت به استفاده از این امکانات اقدام نمایند.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا، اظهار کرد: شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی افق ابهر به طول ۱۰ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال اجرا گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید و صنعت ضروری است، اظهار کرد: استفاده از سرویس‌های مختلف با کیفیت مناسب و همچنین افزایش نیاز به اینترنت و ارتباطات پرسرعت منجر به آن شده که شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت اجرا و تقویت شبکه فیبر نوری در شهرکهای صنعتی استان اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرکها و نواحی صنعتی اشراق، نوآوران، روی، هیدج، شریف ابهر، طارم و خرمدره مجهز به شبکه فیبر نوری هستند و هم اکنون عملیات اجرای فیبر نوری در شهرکهای صنعتی برق، الکترونیک و آی تی، سلطانیه، خدابنده و ناحیه صنعتی ظریفان با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت می‌شود.

گفتنی است شهرک صنعتی افق ابهر با مساحت ۷۰۰ هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان زنجان می باشد که در کیلومتر ۱۰۰ آزادراه زنجان- تهران واقع گردیده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بی‌توجهی به تامین منابع مالی، ضعف پروژه‌های عمرانی زنجان بود
خبر قبلی
زیر ساخت های‌گردشگری استان زنجان باید تقویت شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست