شورای اسلامی شهر زنجان در دوره فعلی متخصص و با تجربه است

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورای فعلی شهر زنجان کم حاشیه بوده است، گفت: شورای اسلامی شهر زنجان در دوره فعلی  متخصص و با تجربه است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسماعیل دویران در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه شورای اسلامی شهر زنجان و هیئت مدیره سازمان از برایند انتخابات مبتنی بر دموکراسی انتخاب شده اند، اظهار کرد: وظایف شورا و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی زیاد و تعهدات آن دشوار بوده و باید پاسخگوی آن نیز باشند.

وی با اشاره به اینکه شورای فعلی شهر زنجان ترکیبی از افراد باتجربه و متخصص در حوزه های مختلف است، افزود: شورای اسلامی شهر زنجان، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری سه ضلع مهم در تصمیمات حوزه مدیریت شهری بوده و ضرورت تعامل و نزدیکی آن ها بسیار زیاد است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت تعامل و هم افزایی بین مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تاکید کرد و یادآور شد: باید جلسات مشترک بیشتری در آینده جهت ایجاد همکاری های تشکیل شود.

وی بر ضرورت تقویت ارتباط گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی با دبیران کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد و گفت: باید تیم های فنی از هر دو طرف جلسات مشترک برگزار کرده و برنامه ریزی های مدون تدوین و عملیاتی شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت خروج از نگاه جزیره ای برای توسعه زنجان
خبر قبلی
نتیجه‌گرایی، رویکرد محوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست