شورای شهر زنجان در انتصابات شهرداری هیچ دخالتی ندارد

 

 

شورای شهر زنجان در انتصابات شهرداری هیچ دخالتی ندارد

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال همدلی‌زنجان در خصوص مسائل مطرح شده که مدعی دخالت اعضای شورا در انتصابات بدنه شهرداری شده بود، گفت: شورای شهر زنجان در انتصابات شهرداری هیچ دخالتی ندارد.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ احمد نصیری در حاشیه آغاز به کار جشنواره یلدای ماندگار در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هیچ یک از اعضای شورای شهر زنجان دخالتی در انتصاب مدیران نداشته و نخواهند داشت، اظهار کرد: اگر شهردار زنجان برای بکارگیری افراد در پست‌های مدیریتی مشاوره‌ای از شورای شهر داشته باشد این راهنمایی برای انتخاب بهتر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در فضای مجازی درست نیست، افزود: اگر افرادی که مورد تایید شاخص‌های تعریفی شهردار باشد، شورای شهر نیز در کنار آن بر ضرورت توجه به سوابق مدیریتی و تجربی تاکید داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به رویکرد فرهنگی در مدیریت فعلی شهرداری زنجان و اینکه برخی معتقدند باید برنامه‌های شاد در حوزه فرهنگی محدود شود، خاطرنشان کرد: شورای شهر زنجان از تمامی برنامه‌هایی که برای مردم شادی داشته باشند، حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌هایی که برای تاریخ، فرهنگ و آداب رسوم زنجان باشد مورد حمایت قرار دارد، افزود: از برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در این راستا حمایت مالی صورت خواهد گرفت و شورای پنجم برنامه‌های مختلف را متناسب با اقتضای زمانی و مکانی حمایت می‌کند.

نصیری  بر ضرورت تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: هر پروژه عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد. پروژه عمرانی زمانی برای مردم تعریف خواهد داشت که پیوست فرهنگی داشته باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تمام ظرفیت استان برای افزایش سهم بخش خدمات در صادرات، بکارگیری شود
خبر قبلی
پروژه ای در شهر زنجان بدون نیازسنجی و تامین مالی مناسب آغاز نمی‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست