1. اخبار شهرستان
  2. شیرهای سنگی به سبزه میدان زنجان باز می‌گردند

کد خبر: 6630

شیرهای سنگی به سبزه میدان زنجان باز می‌گردند

شهردار زنجان، با اشاره به اینکه درزمان طراحی، اجرا و بهره برداری از پروژه پیاده راه سازی با بستر فرهنگی توام بوده است،گفت: استفاده از نمادهای فرهنگی گذشته مثل شیر های سنگی با بازخورد و پیشنهاد خود مردم به سبزه میدان آورده می شوند چون معتقدیم یاد و خاطره نوستالوژی در اجرای طرح پیاده راه سبزه میدان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی با بیان اینکه پیاده راه سبزه میدان در مرکز شهر زنجان ظاهرا یک اقدام و اجرای پروژه عمرانی است ، اظهار داشت: اجرای طرح پیاده راه سبزه میدان با بستر برنامه های فرهنگی تعریف شده است.
معصومی، با اشاره به بررسی جریان فرهنگی پیاده راه سازی در مرکز شهر اظهار داشت: قبل از شروع پیاده راه سبزه میدان با تبلیغات گسترده ای در وسائط نقلیه عمومی و چاپ بروشورهای با مضامین فرهنگی انجام شد تا ذهن و افکار عمومی را برای پذیرش این پروژه آماده کند .
شهردار زنجان یادآورشد: بحث اجرای پیاده راه سازی گرچه نیازمند همراهی مردم بود و مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهری نیز ایجاد بستر فرهنگی در این زمینه بود که با برگزاری جلسات متعدد به این مهم دست یافتیم.

به گفته معصومی اجرای این پروژه در بافت قدیم و مرکز شهر گذشته از توسعه عمران و آبادانی موجب توسعه فرهنگ غنی شهروندان زنجان و همچنین باعث صمیمیت شهروندان و خانواده ها خواهد شد.
معصومی همچنین ایجاد بستر فرهنگی و هنری برای افراد هنرمند و ایجاد شادی و نشاط برای رشته های مختلف هنری همراه با اشتغال هنرمندان را حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد : تلاش میکنیم شادی و نشاط در پیاده راه سبزه میدان به مرکز شهر باز گردد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بازگو کردن خدمات نظام به مردم یکی از مهمترین حقوق شهروندان است
خبر قبلی
چهارمین چهلواره نقش شعور در زنجان برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست