1. اخبار استان
  2. صادرات کالا از گمرک استان زنجان رشد ۸۰ درصدی دارد

کد خبر: 1736

صادرات کالا از گمرک استان زنجان رشد ۸۰ درصدی دارد

افزایش ۲۶ درصدی واردات کالا در استان زنجان

 رشد ۸۰ درصدی در بخش صادرات کالا

 

مدیر کل گمرک استان زنجان با اشاره به وضعیت صادرات گمرک زنجان در سال جاری، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری در بخش واردات شاهد رشد ۲۶ درصدی در فعالیت گمرک زنجان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حمید احمدی در جلسه میز تخصصی امور گمرک استان زنجان، با بیان اینکه مسیر توسعه اقتصادی از توسعه تجاری عبور می‌کند، اظهار کرد: برنامه مدیریت گمرک زنجان توسعه تجارت و تهسیل در داد و ستد و فعال شدن کسب و کار استان بوده و آمار رشد صادرات استان نشان از تحقق این اهداف دارد.

وی از افزایش صادرات کالا از استان زنجان به میزان ۸۰ درصد طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: تمامی کالاهای وارداتی استان در خدمت تولید استان قرار دارند که این تولید برای مصرف داخل و یا صادرات کالا به کشورهای دیگر تولید می شوند.

این مقام مسئول تسهیل، روان سازی و ساده سازی امور گمرکی را از اهداف مهم این حوزه خواند و تاکید کرد: با تحقق سامانه جامع گمرک به بخش های مهم از این اهداف رسیده ایم و مطابق با اعمال سیاست های دولت سایر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه پیگیری می شود.

وی انتشار آمار و تجزیه و تحلیل آن را یکی از وظایف گمرم برشمرد و افزود: در گمرک زنجان با کمیود شدید نیروی متخصص گمرکی مواجه هستیم و هرچند این مشکلات در گمرک زنجان وجود دارد اما ساعات کاری گمرک را برای ارائه خدمات مورد نیاز افزایش داده ایم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تقابل دو قطب سرب و روی مقابل گمرک زنجان…!
خبر قبلی
راه اندازی کارگا‌ه‌های متمرکز فرش در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست