صدوربیش از ۱۷۰۰ فقره سند مالکیت واحدهای مسکونی شهری و روستایی در زنجان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی سال ۹۶ در استان زنجان بیش از هزار و ۷۰۰ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی شهری و روستایی با همکاری اداره کل ثبت و اسناد صادر شده است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سجاد صنعتی منفرد با بیان این مطلب، اظهار کرد: در سال گذشته، هزار و ۲۹۰ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و ۴۰۵ فقره سند نیز برای واحدهای مسکونی شهری صادر شده است.
وی ادامه داد: بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، به بحث صدور سند مالکیت واحدهای روستایی تاکید جدی دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده و به نوبه خود استقبال گسترده مردم را بدنبال داشته است.
صنعتی منفرد با بیان اینکه، صدور اسناد مالکیت روستایی نقش بسزایی در وسعت بخشیدن به مالکیت‌های مسکونی را داشته و انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری در روستاها را فراهم می‌کند، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان با رسمیت بخشیدن به مالکیت ساکنین بافت روستاها، افزایش انگیزه برای پایداری سکونت در روستا، گسترش کالبدی موزون و طراحی شده و بهره‌گیری مناسب‌تر روستاییان از خدمات برای سرمایه‌گذاری و در نهایت ایجاد امنیت قضایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اقدام به تهیه و اجرای طرح صدور سند اماکن روستایی کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: هویت بخشی به مالکیت خصوصی، کاهش مشکلات به ویژه برخوردها و نزاع های اجتماعی مربوط به اراضی؛ جذب تسهیلات مالی در روستاها، گسترش فیزیکی و مبتنی بر برنامه‌ریزی، بهبود کیفیت مسکن روستایی، ارتقای جایگاه نهادهای محلی و تقویت و نظارت های دولت در مدیریت اراضی روستایی از جمله مزایای صدور اسناد مالکیت در روستاها به شمار می آید.
وی توجه به تثبیت مالکیت و صدور سند قانونی برای کاهش شکاف بین زندگی شهری و روستایی را امری مهم وضروری دانست و گفت: صدور سند واحدهای مسکونی روستایی برای خانوارهای روستایی هزینه چندانی ندارد و متقاضیان می‌توانند برای صدور سند به بنیاد مسکن استان مراجعه کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی زنجان
خبر قبلی
فوت ۲۵ نفر در تصادفات رانندگی درون‌شهری زنجان!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست