1. اخبار استان
  2. صدور مجوز ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در زنجان

کد خبر: 16383

صدور مجوز ۸ اقامتگاه بوم‌گردی در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از صدور مجوز هشت اقامتگاه بوم‌گردی طی سه ماهه اول  سال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ امیر ارجمند با بیان این مطلب، اظهار کرد: مجوز این تاسیسات گردشگری در استان و روستاهای هدف گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی استان زنجان صادر شده است.

وی افزود: این اقامتگاه‌های بوم گردی در شهرستان خدابنده پنج مورد، شهرستان ماهنشان یک مورد و شهرستان زنجان دو مورد مجوز فعالیت دریافت کرده اند و یازده مورد تمدید مجوز که در شهرستان ابهر هفت مورد، شهرستان ایجرود دو مورد و در شهرستان خدابنده دو مورد در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: این تاسیسات گردشگری با دریافت مجوز، مراحل ساخت و تبدیل را می‌گذرانند و در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید و برای رفاه مسافران و گردشگران در یک بنای قدیمی با فرهنگ و آیین‌های همان منطقه خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی یادآور شد: پنج سرمایه گذار واحدهای اقامتی با اخذ مجوز در حال ساخت اقامتگاه های بوم گردی و تغییر کاربری خانه های روستایی هستند. باتقویت ظرفیت‌های بوم گردی روستاها همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان می‌توان هم حوزه گردشگری روستایی را پایدار ساخت و هم سبب جلوگیری از مهاجرت از روستاها خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسمان صاف همراه با وزش باد در استان زنجان
خبر قبلی
احداث واحدهای مسکونی مقاوم با استفاده از اسکلت پیچ و مهره ای استاندارد در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست