صدور ۲۲۱ فقره مجوز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان زنجان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:  ۲۲۱ فقره مجوز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان زنجان صادر شده است.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ جمال انصاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: برخوردهای قانونی صورت گرفته و همچنین آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی کشاورزی سبب کاهش قابل توجه روند تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی زراعی و باغی در استان زنجان شده است.

وی  خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگسازی اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی در بین آحاد جامعه و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان زنجان، همه ساله اطلاعات و نکات لازم به طرق مختلف از جمله بروشور، پوستر، بنر، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی و تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی استان ممنوع است، از صدور ۲۲۱ فقره مجوز تغییر کاربری مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: بهره‌برداران بخش کشاورزی در مناطق مختلف استان لازم است قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز تغییر کاربری اقدام کنند.

انصاری تصریح کرد: سعی شده است با تسهیل روند صدور مجوز برای تغییر کاربری های مجاز در اراضی کشاورزی کم بازده استان زنجان، فرآیند مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن برابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی و آیین نامه های مربوطه و نهایتا با تشخیص ضرورت در کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تکیه مجدد غلامحسین جمیلی بر صندلی ریاست اتاق زنجان
خبر قبلی
 حداقل دستمزد در اقتصاد ایران
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست