1. اخبار استان
  2. صدور ۶ مجوزبوم گردی درتیرماه استان زنجان

کد خبر: 16735

صدور ۶ مجوزبوم گردی درتیرماه استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از صدور شش مجوز بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ امیر ارجمند با بیان این مطلب، اظهار کرد: مجوز شش اقامتگاه بوم گردی در زنجان صادر شد که سه اقامتگاه‌ بومگردی در شهرستان خدابنده، دو مورد در شهرستان ماهنشان و یک مورد در روستای شیت  است.

او افزود: طرح‌های ارائه‌شده توسط درخواست کنندگان پس از بررسی و تأیید کارشناسان کمیته فنی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از نظر دارا بودن استانداردهای ضوابط ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجوز دریافت کردند.

ارجمند بیان کرد: باتقویت ظرفیت‌های بوم‌گردی در روستاها و  ایجاد اشتغال برای جوانان می‌توان هم حوزه گردشگری روستایی را پایدار ساخت و هم سبب جلوگیری از مهاجرت از روستاها شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این مجوزها در راستای معرفی ظرفیت‌های مناطق مختلف روستایی استان، آشنایی گردشگران با فرهنگ، آداب و رسوم، خوراک و صنایع‌دستی بومی روستاها و افزایش اشتغال‌زایی جوامع محلی صادر شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 چرا قیمت سهام خودرو‌سازان افزایش مییابد؟
خبر قبلی
آتش بلای جان مراتع روستای قره آغاج شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست