صرفه‌جویی مصرف بیش از ۷۷۲ میلیون مترمکعب آب در حوزه کشاورزی زنجان

 

صرفه‌جویی مصرف بیش از ۷۷۲ میلیون مترمکعب آب در حوزه کشاورزی زنجان

 

 

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای بهره‌وری در حوزه آب و مدیریت مصرف آن برای بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی استان موفق شدیم بیش از ۷۷۲ میلیون مترمکعب آب در بخش های مختلف کشاورزی استان صرفه جویی کنیم.

حسین جعفری در  گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه در زیربخش باغبانی اقدامات زیادی برای مدیریت مصرف آب صورت گرفته است، اظهار کرد: در این بخش میزا ن صرفه جویی آب به میزان ۲۵۹ میلیون و ۹۸۶ لیتر بوده است که یکی از بالاترین میزان های مدیریت مصرف آب در زیربخش های کشاورزی استان محسوب می شود.

وی به زیربخش زراعت در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: در این بش موفق به صرفه جویی بیش از ۳۰ میلیون مترمکعب آب در کشاورزی استان شدیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اقدامات بهره ورانه در حوزه آب و خاک و فنی و مهندسی جهاد کشاورزی استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بش بیش از ۳۴۵ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شده است که بالاترین میزان صرفه جویی در زیربخش های کشاورزی استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در بخش آبخیزداری نیز اقداماتی برای صرفه جویی مصرف آب انجام شده است، یادآور شد: در این بخش بیش از ۸۶ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پوشش گاز طبیعی برای بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان
خبر قبلی
دستور وزیر راه برای ارتقای سطح ایمنی و خدمات آزادراه زنجان-تبریز
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست