1. اخبار استان
  2. صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در زنجان تشکیل می‌شود

کد خبر: 1757

صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در زنجان تشکیل می‌شود

 

صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در زنجان تشکیل می‌شود

زمین خانه مطبوعات استان زنجان واگذار می‌شود

 

 

 

سرپرست روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان به اقدامات حمایتی دولت از رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: با دستور استاندار زنجان مبلغی برای واریز به صندوق قرض الحسنه خبرنگاران زنجان واریز می‌شود که بنای تشکیل این صندوق خواهد بود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، ادریس سالاری در نشست خبری استاندار زنجان با اصحاب رسانه به مناسب روز خبرنگار در محل خانه مطبوعات استان، با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها قشر نخبه و رهبر در ایجاد افکار عمومی و هدایت آن محسوب می‌شوند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست های دولت در استان توسعه اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای بوده است. رویکرد حمایتی ویژه از رسانه‌های استان بدون لحاظ گرایشات سیاسی طی یک سال اخیر انجام شده و مشکلات و مطالبات خبرنگاران و رسانه‌های استان پیگیری می شود.

وی از با بیان اینکه در گذشته برخی از خبرنگاران استان از شرایط ایجاد شده برای واگذاری مسکن بهره نبرده اند، افزود: در این راستا با حمایت مدیریت استان مقرر شده از واحدهای مسکن مهر استان با شرایط تعریفی برای خبرنگاران استان واگذار شود.

سرپرست روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان از تشکیل صندوق قرض الحسنه خبرنگاران زنجان خبر داد و تاکید کرد: با دستور استاندار زنجان مبلغی در اختیار خانه مطبوعات استان زنجان برای تشکیل و راه اندازی این صندوق قرار می گیرد تا این صندوق با حمایت مدیریت استان و اعضای خانه مطبوعات تشکیل شود.

وی با بیان اینکه تشکیل این صندوق برای خبرنگاران فواید زیادی خواهد داشت، افزود: با بنا نهادن سنگ بنای این صندوق در این مقطع زمانی و تلاش اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان می توان از فواید آن برای خبرنگاران استان بهره مند شد.

سالاری با بیان اینکه نوع نگاه استاندار زنجان نسبت به خبرنگاران بسیار راهگشار بوده است، یادآور شد: رسانه ها در آگاهی بخشی، هدایت افکار عمومی و آگاهی آن نقش مهمی دارند و توجه به رسانه ها در جهت تحقق این اهداف حائز اهمیت بوده که در مدیریت استان این رویکرد به صورت جدی وجود دارد.

سرپرست روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان یکی از مشکلات مهم رسانه های استان را نبود امکانات زیرساختی برشمرد و گفت: در این راستا برای ایجاد دفاتر کاری رسانه ها زمینی با مساعدت مدیریت استان و اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین پیگیری خانه مطبوعات آماده واگذاری شده که ساختمان خانه مطبوعات در آن ساخته می شود که دفاتر خبری رسانه ها نیز در آن دایر خواهد بود.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مشکل نقدینگی پتروشیمی زنجان برطرف شده است
خبر قبلی
راه‌یابی ۲ نمایش از زنجان به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی سنتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست