1. اخبار شهرستان
  2. ضرب و شتم چهار نفر از مامورین اجرائیات شهرداری

کد خبر: 4889

ضرب و شتم چهار نفر از مامورین اجرائیات شهرداری

ضرب و شتم چهار نفر از مامورین اجرائیات شهرداری

 

 

شهردار منطقه۱ زنجان از ضرب و شتم چهار نفر از مامورین اجرائیات شهرداری منطقه یک در حین انجام وظیفه توسط یکی از سازندگان غیر مجاز ساختمانی در کوی صدرا خبر داد .

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ بهرام حدادی با بیان این مطلب، اظهار کرد: امروز طبق گزارش محلی یکی از مالکین ساختمانی به نام ؛ ش – ع ، مشغول ساخت و ساز غیر مجاز بود که بلافاصله مامورین اجرائیات به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مامورین ابتدا به نامبرده تذکر می دهند از ساخت غیر مجاز خودداری کند که متاسفانه فرد خاطی با فحاشی مامورین ما را به باد کتک میگیرد .

شهردار منطقه۱ زنجان با بیان اینکه در این درگیری ۴ نفر از مامورین اجرائیات شهرداری به شدت آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان موسوی بستری تا تحت مداوا و درمان قرار دارند، خاطرنشان کرد: حسن اجاقلو، وحید علوی، سجاد فلاحتی و صابر بیانی ۴ ماموری هستند که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده اند.

حدادی با بیان اینکه با فرد متخلف قانونی برخورد خواهد شد، اظهار کرد: شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامورین اجرائیات خواهد بود و در این راه ذره ای مماشات نخواهد کرد .

وی در ادامه یکی از معضلات اساسی مربوط به امر ساخت و ساز که مسئولین جامعه را درگیر نموده است را مسأله‌ای «تخلفات ساختمانی» عنوان و ابراز کرد: شهرداری از جمله ارگان‌های است که بر حسب تکالیف قانونی خود با مسأله تخلفات ساختمانی بر خورد میکند و قسمت قابل توجهی از وقت پرسنل و اعتبارات این نهاد صرف بررسی، مبارزه و رسیدگی به این معضل می شود.

شهردار منطقه یک زنجان اذعان کرد؛ برغم مجازات‌هایی که در قانون شهرداری برای چنین تخلفاتی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد هیچگونه ضمانت اجرایی برای جلوگیری از آن وجود ندارد و امیدوارم بتوانیم با مجازات سنگین و ضمانت اجراهای مؤثرتر از تخلفات ساختمانی جلوگیری نموده و آن را به حداقل ممکن رسانیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دروغ‌های بزرگ!
خبر قبلی
۴ راه برای مقابله با یک همکار سمی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست