1. اخبار شهرستان
  2. ضرورت اارئه گزارش عملکرد شورای چهارم به مردم زنجان

کد خبر: 1425

ضرورت اارئه گزارش عملکرد شورای چهارم به مردم زنجان

 

ضرورت اارئه گزارش عملکرد شورای چهارم به مردم زنجان

شهردار زنجان در خصوص بازگشایی معابر پادگان توضیح دهد

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به روزهای پایانی شورای چهارم شهر زنجان اشاره کرد و گفت: با عنایت به اینکه عملا ماه پایانی دوره شورای چهارم را پیش رو داریم ضروری و منطقی به نظر می‌رسد شورای شهر نسبت به ارائه گزارش جامع از عملکرد خود اقدام نماید.

به گزارش همدلی‌زنجان، سعید امیدی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه ضروری است گزارش جامع و کامل به شهروندان از سوی شورای شهر ارائه شود، اظهار کرد: از رییس شورا می خواهم به نمایندگی از شورای شهر گزارشی از مصوبات مهم دوره چهارم و وضعیت اجرای مصوبات مذکور را به همراه صورت جامع درآمد و هزینه و کلیات بودجه شورا و شهرداری در طول چهار سال گذشته را بصورت گزارشی یکپارچه و کامل، به شهروندان زنجانی ارایه کند تا صاحبان اصلی شهر به صورت دقیق تر از وضعیت عملکردی دوره ی چهارم آگاه باشند.

وی به پروژه های مهم در حوزه عمران شهری اشاره کرد و یادآور شد: پروژه بازگشائی پادگان از مهمترین کارکردهای دوره کاری اخیر است که این مهم حاصل همدلی و هم افزائی مجموعه مدیریت شهری ، دولت و همراهی ویژه ارتش بوده که البته این پروژه هنوز در نیمه راه است.

امیدی خواستار ارائه گزارشی از وضعیت بازگشایی معابر پادگان به مردم شد و تاکید کرد: ضلع شرقی این محور از مسیر خیابان اول شرک کارمندان خوشبختانه رو به اتمام است اما دلیل عدم شروع به کار اجرای معبر از سمت میدان ارتش به سمت شهرک نصر مشخص نیست که شهردار زنجان در این خصوص به مردم توضیح دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان به بازگشایی خیابان زینبیه غربی اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص بازگشائی مهم محور زینبیه غربی به عنوان محور رابط مرکز شهر به غرب شهر به موازات خیابان امام و در جایگاه یک طرح کلید ، عملیات اجرایی کار در ماه‌های اخیر برقرار بوده و هماهنگی نسبی مابین شهرداری و دستگاه های خدمات رسان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه فصل کاری در زنجان محدود است، افزود: نظر به نزدیکی فصل پاییز و مشکلات ناشی از بارندگی، انتظار جدی داریم که این طرح سرعت بیشتری به خود بگیرد.

امیدی به حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: مشابه حوزه سرمایه گذاری باید گفت مقوله های فرهنگی و اجتماعی در مدیریت شهری زنجان نسبت به چهار سال قبل، رو به جلو حرکت کرده و جهت گیری درستی داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در این مقوله فضائی برای توسعه هنر و پاسداشت هنرمندان در رشته های مختلف ایجاد شده است، افزود: برنامه های تفریحی برای شادابی و نشاط خانواده ها و شهروندان به صورت مستمر برگزار می شود، در حوزه های قرآنی و مذهبی قدم های خوبی برداشته شده و در زمینه گردشگری و معرفی زنجان به هم وطنان ، واقعا موثر عمل شده است.

وی بر ضرورت تسریع در بازگشایی شهربازی زنجان تاکید کرد و گفت: در خصوص بازسازی و نوسازی شهربازی باید به این پروژه به عنوان یک الگوی خوب مشارکت در بخش خدمات شهری نگریسته شود و در حوزه های دیگری شبیه سازی شود. همچنین نظر به گذشت چهار ماه از ابتدای سال، سریعا نقائص احتمالی شهر بازی برطرف شده تا مردم و همشهریان محترم از آن خدمات بگیرند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایجاد نخستین شهرک صنعتی خصوصی کشور در زنجان
خبر قبلی
ووشوکاران زنجانی درراه مسابقات جهانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست