1. اجتماعی
  2. ضرورت الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی

کد خبر: 760

ضرورت الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی

 

ضرورت الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش کارگران در آن اشاره کرد و گفت: باید مطابق با شرایط هشت سال دفاع مقدس و الگوگیری از آن برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کنیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در همایش روز جهانی کارگر، با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس سخن رهبر کبیر انقلاب موجب اتکا به توان داخل برای شکست دشمن شد، اظهار کرد: در عملیات های جنگی هشت سال دفاع مقدس سخن صریح بنیان گذار جمهوری اسلامی موجب بسیج همگانی و جهاد برای تحقق هدف شود. این رویکرد در اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی بر قدرت های جهانی پیروز شد، خاطرنشان کرد: دلیل این پیروزی حضور ملت ایران در عرصه جهاد و دفاع مقدس بود. کارگران جزو اقشاری بودند که در همه عرصه ها در راستای آرمان های انقلاب ایستادگی و حضور داشته اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند توجه به ظرفیت های داخلی برشمرد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به ظرفیت های مردمی توانست بر قدرت های جهانی مسلط شود و امروز تبدیل به یکی از قدرت های منطقه ای و جهانی شده است. این موضوع به کاندیداهای ریاست جمهوری نیز اعلام شده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد مردم کشور را ناامید کند، افزود: این هدف دشمن برای ناامید شدن از انقلاب و نظام بی ثمر بوده بوده و خواهد بود.

سردار کرمی الگوگیری اقتصاد مقاومتی از شرایط هشت سال دفاع مقدس را خواستار شد و تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس تجهیزات جنگی کشور در مقابل دشمن بسیار ضعیف بود اما ایمان و جهاد مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز نبرد باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرمایه‌گذار شهرک صنایع دستی نور اراده لازم برای اجرای پروژه را ندارد
خبر قبلی
افزایش مهارت کارگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست