1. اخبار شهرستان
  2. ضرورت توجه به ورزش بازنشستگان در زنجان

کد خبر: 13831

ضرورت توجه به ورزش بازنشستگان در زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه ورزش عامل مهمی در دور کردن فقر حرکتی در بازنشستگان می شود، گفت: توجه به ورزش بازنشستگان در زنجان موضوع ضروری است.

 مریم شعبانی با بیان اینکه  دومین دوره ورزش بازنشستگان صندوق کشوری استان زنجان با حضور ۱۰۰ نفر از بازنشستگان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد با مشارکت صندوق بازنشستگی و سازمان فرهنگی شهرداری، برای دومین بار برگزارشد.

وی افزود: این مسابقات با استقبال خوبی ازسوی بازنشستگان درسه رشته دارت، تنیس روی میز و شطرنج به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر صورت گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان توجه به ورزش همگانی در بین بازنشستگان را مهمترین هدف برگزاری جشنواره دانست و یادآور شد: این رویکرد نقش موثری در کاهش فقر حرکتی و افزایش نشاط در میان آنان دارد.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان به عنوان تشکیل دهنده یک چهارم جمعیت استان از جایگاه ویژه ای برخوردارند افزود: باید تلاش کنیم این قشردچار آسیبهای بعد از بازنشستگی چون انزوا، افسردگی و کم تحرکی نشوند که در صورت ابتلاء عواقب آن دامنگیر خانواده و جامعه خواهد بود.

شعبانی گفت: به دنبال آن هستیم با برگزاری مسابقات ورزشی وایجاد نشاط با رویکردهای مختلف و برنامه های متفاوت، بازنشستگان را به سمت ورزش و حضور در جامعه بکشانیم و آنها را در رقابتهای سالم و دوستانه درگیر کنیم.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان: حضور پررنگ بازنشستگان درمحافل جمعی و مسابقات رانشانه علاقه به مشارکت های اجتماعی این قشر دانست و ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی داریم، از این ظرفیت ها به نحوه شایسته استفاده کنیم تا جوانان در کوتاهترین زمان بیشترین بهره را از زندگی خود ببرند چرا که رفتن مسیری که قبلا طی شد باوجود این عزیزان دیگر نیاز نیست و باید از این تجربه های گران سنگ بیشترین استفاده را کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم به نفرات منتخب هر رشته لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جوان لهستانی که در بورس تهران پول پارو می‌کند(+عکس)
خبر قبلی
بهسازی و تجهیز مدرسه روستای ملاپیری ایجرود در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست