1. اجتماعی
  2. ضرورت رفع فاصله دریافتی حقوق معلمان با سایر کارکنان دولت

کد خبر: 584

ضرورت رفع فاصله دریافتی حقوق معلمان با سایر کارکنان دولت

ضرورت رفع فاصله دریافتی حقوق معلمان با سایر کارکنان دولت

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان توجه دولت به معلمان را مناسب نوصیف کرد و گفت: انتظار داریم فاصله حقوق دریافتی معلمان با سایر کارکنان دولت برطرف شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مرتضی تمجیدی در نشست صمیمی استاندار زنجان با جمعی از فرهنگیان استان زنجان، با بیان اینکه نگاه حمایتی دولت برای معلمان قابل تقدیر است، اظهار داشت: میانگین دریافتی حقوق معلمان در دولت تدبیر و امید روند افزایشی داشته است.

وی افزود: میانگین حقوق معلمان از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ رسدیه است. در دولت نهم و دهم که همراه با درآمدهای سرشار نفتی بود دریافتی معلمان کم تر از میانگین دریافتی در دولت تدبیر و امید بوده است.

این مسئول از کسب رتبه نخست در سه سال متوالی مسابقات پرسش مهر خبر داد و گفت: استان زنجان سه سال متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده و همچنین استان رتبه دوم جشنواره رشد را به دست آورده است.

وی معلمان را محور آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: جامعه ۱۵ هزار نفری معلمان در استان زنجان نیازمند توجه بیشتری هستند و متاسفانه در دولت گذشته این جامعه فضایی برای انتقاد و ارائه نظرات نداشت.

تمجیدی از کاهش نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ هزار نفر ار نیروهای آموزش و پرورش کشور کاسته شده که طی سال های اخیر نیروها به ۷۵۰ هزار نفر رسیده است. با این اقدام بودجه آموزش پرورش برای رفع نیازهای آن پوشش بهتری را ایجاد می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان پوشش تحصیلی دوره پیش دبستان استان را همراه با افزایش توصیف کرد و یادآور شد: در سال ۹۲ پوشش پیش دبستانی استان ۵۴ درصد بوده که این میزان در سال ۹۵ به ۶۷ درصد رسیده است. همچنین این پوشش در مطقع ابتدایی از ۹۹.۵ درصد سال ۹۲ به ۹۹.۸ درصد در سال ۹۴ ارتقا یافته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت رونق بازار مسکن با توجه به نوسازی بافت های فرسوده
خبر قبلی
معلمان، معتمدان جامعه محسوب می شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست