ضرورت همراهی واحدهای تولیدی در اداره امور شهرک‌های صنعتی زنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: حضور و حمایت واحدهای صنعتی در اداره امور شهرک و همراهی با شرکت های خدماتی امری ضروری است.

به گزارش همدلی زنجان؛ ایرج احمدی در مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشراق زنجان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشراق زنجان از شهرک‌های تراز اول استان زنجان است، گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک می بایست با حضور حداکثری در مجامع شرکت های خدماتی و انتخاب افراد کاردان برای عضویت در هیات مدیره این شرکت‌ها، به پیشرفت و آبادانی شهرکهای صنعتی اهتمام ورزند.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان برگزار می‌کند.

احمدی از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشراق زنجان خبر داد و بیان داشت: هیئت مدیره این شرکت از حداکثر ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه در دی ماه جاری تعداد اعضای حاضر در مجمع عمومی به حد نصاب نرسیده بود، گفت: با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی استان نوبت دوم مجمع با حضور پرشور واحدهای صنعتی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدماتی انتخاب شد.

گفتنی است؛ شهرک صنعتی اشراق زنجان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان است که با وسعت ۴۰۰ هکتار در ۷ کیلومتری شهر زنجان واقع شده و هم اکنون ۷۱۱ واحد صنعتی، کارگاهی و خدماتی در آن مستقر هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قصور در حقوق عمومی مردم زنجان قابل مسامحه نیست
خبر قبلی
گفتگوی خلبان هواپیمای آسمان با برج مراقبت /سقوط هواپیمای اوکراینی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست