1. اخبار استان
  2. طرح توسعه نخ تایر صبای زنجان پیگیری می‌شود

کد خبر: 7216

طرح توسعه نخ تایر صبای زنجان پیگیری می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید در محل واحدهای مشکل دار برگزار شود، گفت: طرح توسعه شرکت تولیدی نخ تایر صبای زنجان پیگیری می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت نخ تایر صبای زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات این واحد تولیدی با جدیت باید پیگیری شود، اظهار کرد: مشکلات این واحد با یکی از بانک های عامل و همچنین طرح توسعه این واحد که اشتغال مناسبی برای استان ایجاد می کند، با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی صرفا با مکاتبات اداری قابل برطرف شدن نیست، افزود: اعضای کارگروه تسهیل و مدیران استان باید به صورت عملیاتی مشکلات واحدها را پیگیری و تا حصول نتیجه به این رویکرد ادامه دهند، این مناسب نیست که سهام دار این واحد نسبت به طرح توسعه این شرکت مهم بی تفاوت باشد.
استاندار زنجان با بیان اینکه طی ماه های اخیر شاهد بروز مشکلات مهمی در حوزه حمل و نقل خودروهای سنگین در کشور بودیم، یادآور شد: شاهد بروز مشکلات اجتماعی در کشور ناشی از اعتراض رانندگان خودروهای سنگین برای تامین لاستیک مورد نیاز بودیم و فعالیت این واحدهای تولیدی باید مورد حمایت جدی تمام نهادها و مدیران قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند آرامش درونی و تقویت مقوم های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید برای تقویت شاخص های اجتماعی و ایجاد آرامش درونی در جامعه نقش بسیار موثری دارد و حمایت از شرکت های تولیدی مختلف همچون این واحد باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
حقیقی با بیان اینکه یقین دارم استاندار سابق زنجان مشکلات این واحد تولیدی را تا حد توان پیگیری کرده است، اظهار کرد: استاندار سابق زنجان هرآنچه توانسته برای برطرف کردن مشکلات این واحد انجام داده و در شرایط فعلی نیز قصد داریم این رویکرد ادامه داشته باشد تا نتایج مهمی حاصل شود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید تمام سوابق فعالیتی شرکت نخ تایر صبا تدوین شود، گفت: برای پیگیری مشکلات این واحد تمام شرایط و وضعیت موجود شرکت تهیه و تدوین شده و جهت برطرف شدن مشکلات آن، طرح اجرایی و عملیاتی تهیه شود تا پیگیری ها بر اساس نقشه راه و برنامه مدون پیگیری شود.
وی خواستار بررسی موضوع تهاتر شرکت ها در قبال بدهی های دولت شد و یادآور شد: ظرفیت های قانونی برای تسهیل امور شرکت های تولیدی همچون این واحد بررسی شود چرا که تسهیل امور و تحقق اهداف تعیین شده نیازمند عزم جدی بوده و توان دیگری خارج از رویکردهای اداری متداوم فعلی است.
حقیقی به شرایط برگزاری منظم جلسات کارگروه اشاره کرد و گفت: دستور جلسات این کارگروه باید مشخص و با انجام کارهای کارشناسی لازم مطرح شده و مدیرانی که در جلسه تعهدی انجام می دهند و مصوبه ای تصویب می شود باید عملیاتی شود و اگر مشکلی نیز وجود دارد مدیران باید آن را با استدلال ارائه کنند.
استاندار زنجان خواستار تدوین جداولی برای عملکرد کارگروه طی سال های ۹۶ و ۹۷ شد و اظهار کرد: باید وضعیت فعالیت کارگروه تدوین شده و وضعیت موجود مشخص شود، طبق وضعیت موجود باید برای ادامه راه برنامه ریزی لازم صورت گیرد و شرایط کاری در ادامه مسیر مشخص باشد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری و شعار سال اشاره کرد و افزود: برای حمایت از کالای ایرانی باید عزم جدی در جامعه شکل گیرد، باید مردم برای خرید کالای ایرانی تشویق شوند، البته کالاهای ایرانی نیز باید کیفیت لازم را برای مردم داشته باشند که رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان سلطانیه
خبر قبلی
گرگ های زنجان و آوازهای دروغین محیط زیستی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست