1. اخبار شهرستان
  2. طرح جهادی و نهضت آسفالت در زنجان آغاز شده است

کد خبر: 6007

طرح جهادی و نهضت آسفالت در زنجان آغاز شده است

 طرح جهادی و نهضت آسفالت در زنجان آغاز شده است

 

 

 

شهردار زنجان از شروع طرح جهادی دوم در شهرداری زنجان خبر داد و گفت: در طرح جهادی دوم که به عنوان طرح جهادی و نهضت آسفالت نام گذاری شده به شهرداران مناطق مهلت یک ماهه جهت ترمیم و لکه گیری خیابان ها داده شده است .
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی علت اعلام طرح جهادی نهضت آسفالت را عدم رضایت از وضعیت آسفالت سطح شهر و ضرورت افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به شهروندان عنوان کرد و افزود: شهرداران مناطق از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان فرصت دارند نسبت به ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر اقدام نمایند.
وی با تاکید بر اینکه مناسب سازی و آسفالت ریزی معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری زنجان است تصریح کرد : در مهلت یک ماهه شهرداران مناطق سه گانه موظفند هر کدام در حوزه خود نسبت به ترمیم ، لکه گیری و آسفالت ریزی معابر اقدام نمایند.
شهردار زنجان اولویت اولیه آسفالت ریزی و لکه گیری در این طرح جهادی را معابر اصلی و حفاری های ایجاد شده عنوان کرد و تصریح کرد : در طرح جهادی و نهضت آسفالت روزانه ۷۵۰ تن آسفالت ریزی در معابر صورت می گیرد و در سه روز گذشته ۲۲هزار تن آسفالت ریزی در معابر انجام شده است.

معصومی در ادامه از آغاز طرح جهادی سوم بعد از اتمام طرح جهادی و نهضت آسفالت خبر داد و تصریح کرد بعد از اتمام طرح جهادی دوم، طرح جهادی سوم با عنوان بهسازی پیاده روهای معابر اصلی شهر شروع خواهد شد.که در ان چند محور مهم و پرتردد شهر انتخاب و پیاده روهای ان از جنبه های مختلف بررسی و بهسازی خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شدند
خبر قبلی
سنجش بینایی ۸۰۰ کودک روستائی زنجانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست