1. اجتماعی
  2. طرح زوج و فرد تردد در زنجان اجرا می‌شود

کد خبر: 14944

طرح زوج و فرد تردد در زنجان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدودیت های زوج و فرد از بیست و چهارم فروردین بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ علی اصغر شیر محمدی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا محدودیت های زوج و فرد در نقاط پرتردد شهرستان زنجان از بیست و چهارم فروردین اجرا خواهد شد .

وی افزود: بر این اساس صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ این محدودیت ها در سطح شهرستان زنجان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اعلام اینکه این محدودیت ها با هدف کاهش رفت آمد در سطح شهرستان زنجان اجرا می شود، تصریح کرد: محدودیت ها در سطح شهرستان زنجان در خیابان کمر بندی جنوبی از خیابان فردوسی، خیابان امام، تقاطع امیر کبیر، بلوار کشاورز، میدان آزادی، خیابان شهدا، تقاطع سعدی، سعدی شمالی و خیابان سعدی، بلوار چمران میدان قائم، کوچه مشکی خیابان شیخ فضل الله نوری و خیابان جمهوری اعمال خواهد شد.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: خودرو های امدادی، نظامی، انتظامی، دولتی، عمومی و تاکسی ها از شمول این طرح مستثنی هستند.  ورود غیر مجاز در ساعات اعلامی به محدوده طرح تخلف محسوب و اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: حتی در ساعات و روز های مجاز به تردد در محدوده طرح جزء در شرایط خاص و برای انجام امور ضروری از منزل خارج نشوند و در خانه بمانند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خواب مسئولان زنجان در سایه بحران کرونا
خبر قبلی
دومنیوی اثرات اقتصادی کرونا
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست