طرح سبزه میدان زنجان با ۱۰درصد منابع مالی قبلی اجرا می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده طرح سبزه میدان با ۱۰درصد منابع مالی پیش بینی شده در طرح قبلی امسال اجرا می شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سجاد خدایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به اصلاحات انجام شده در سطح سبزه میدان که در مرحله تهیه ریز محاسبات و پروفیل های اجرایی قرار دارد، برآورد می شود با میزان منابع کمتری این طرح اجرا شود.
وی اظهار داشت: با تغییر نگرش شورای شهر و مدیریت شهری با توجه به مسائل فنی و اقتصادی اصلاحاتی در طرح به گونه ای منطقی اعمال شده که قابلیت اجرایی داشته باشد.
خدایی افزود: این طرح بصورت ترکیبی امانی- پیمانی اجرا می شود که بخشی توسط شهرداری و بخش دیگر نیز توسط پیمانکاران انجام خواهد شد و در این خصوص در جهت توجه و توانمند سازی، اعتماد به توان و تخصص اجرایی شرکت ها و پیمانکاران بومی در اولویت خواهند بود.
وی اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم و اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری تکمیل طرح های شاخص و نیمه تمام است و در این راستا اهتمام جدی بر انجام این کار وجود دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تاثیر افزایش قیمت ها در اجرای طرح های شهری نیز ادامه داد: مشکلات اقتصادی ناشی از نوسانات ارزی و در تهیه اقلام، تجهیزات و مواد اولیه ناشی از بی تدبیری و ترس از اثرات تحریم ها معضلاتی را ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: بر این اساس در این میان گاهی سوء استفاده برخی از تامین کنندگان در شرایط فعلی مشکلات عدیده ای را در ایفای تعهدات قرار دادی پیمانکاران برای شتاب بخشی اجرا و اتمام پروژه های شهری ایجاد کرده است.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس طی جلسات برگزار شده و تصممیات اتخاذ شده در قالب طرحی مصوب به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال و در حال جمع بندی آن وجود دارد که در حد مورد نیاز از رکود در اجرای طرح های شهری به ویژه طرح های کلان شهری نسبت به تعدیل رفع مسائل و مشکلات اقدام شود

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
محصولات کشاورزی استان زنجان به بیش از ۱۰ کشور دنیا صادر شد
خبر قبلی
واردات آب مجازی؛ در دستور کار دولت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست