طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی بخش کشاورزی در زنجان اجرا می‌شود

 طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی بخش کشاورزی در زنجان اجرا می‌شود

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی بخش کشاورزی در زنجان خبر داد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الله قصابی با باین این مطلب، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در استان زنجان به عنوان متقاضیان کارورزی و تعاونی‌ها و بنگاه‌های اقتصادی حایز شرایط بخش خصوصی به عنوان واحدهای پذیرنده دانش آموختگان می توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی طرح کارورزی به آدرس http://karvarzi.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست و فعالیت اقدام کنند.

 

وی افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و کسب تجربه در محیط کار، فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان و ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای آنان را از جمله اهداف طرح کارورزی عنوان کرد.

 

وی افزود: واحدهای پذیرنده طرح کارورزی می توانند از مشوق های کمک هزینه آموزشی کارورزی و پوشش بیمه مسئولیت مدنی کارورزان بهره مند شوند و نیز در صورت جذب کارورزان با مدرک کارشناسی و بالاتر از مزایای ۱۰۰ درصد بخشودگی حق بیمه سهم کارفرما توسط دولت به مدت دو سال بهره مند شوند.

 

قصابی اظهار کرد: عدم استفاده از طرح کارورزی در دوره های قبل، عدم سپری شدن تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی بیش از پنج سال (بدون احتساب دوره خدمت وظیفه)، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت برای متقاضیان مرد، دارا بودن حداکثر ۲۵ سال سن برای مقطع تحصیلی کاردانی، ۲۸ سال مقطع کارشناسی و ۳۳ سال برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون احتساب دوران خدمت ضرورت، عدم اشتغال به کار و نداشتن سابقه بیمه ای و در صورت وجود حداکثر سه ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی از جمله شرایط عمومی متقاضیان طرح کارورزی به شمار می‌رود.

 

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: در طرح مذکور به کارورزان متناسب با مقطع تحصیلی دستمزد ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی پرداخت می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روز شیخ‌ شهاب‌الدین سهروردی به تقویم رسمی کشور بازگردد
خبر قبلی
ایران ترانسفوی زنجان به عنوان صادرکننده نمونه مورد تقدیر قرار گرفت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست