1. اخبار استان
  2. طی هفته دولت ۱۳۷ پروژه عمرانی در خدابنده افتتاح می شود

کد خبر: 1946

طی هفته دولت ۱۳۷ پروژه عمرانی در خدابنده افتتاح می شود

طی هفته دولت ۱۳۷ پروژه عمرانی در خدابنده افتتاح می شود

 

 

استاندار زنجان با اشاره به پروژه های هفته دولت در استان، گفت: در شهرستان خدابنده طی هفته دولت ۱۳۷ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم شهرستان خدابنده که در حرم حضرت قیدار نبی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرستان خدابنده هزینه شده است، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات مهمی برای این شهرستان صورت گرفته و در بین هشت شهرستان استان بیشترین توجه را طی دو سال گذشته در این بخش شاهد بوده ایم.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه عمران شهری شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: ۱۴ پروژه با ۵۵ میلیارد تومان هزینه در شهرستان خدابنده عملیاتی شده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه، طی چهار سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه عمران روستایی شهرستان خدابنده انجام شده است، تاکید کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان در چهار سال گذشته برای توسعه عمران روستایی این شهرستان اختصاص یافته و برخی پروژه های راکد، تعیین تکلیف شده و به بهره برداری رسیدند که یکی از آن ها سیلوی ذخیره سازی غلات بود که امروز افتتاح شد.
وی به طرح های هفته دولت در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طی هفته دولت ۷۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی، توسعه ای، صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان زنجان هزینه شده که با اجرای آن، ۵۷۵ فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد شده است.
درویش امیری با بیان اینکه ایجاد فضای همدلی، آرامش و امنیت، موجب هموار شدن مسیر توسعه استان شده است، افزود: بیش از ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در استان زنجان در دست اجراست و یک طرح صنعتی استان نیز به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بانک ها در حال تکمیل است.
این مقام مسئول، به اهمیت شهرستان خدابنده در ایجاد زمینه توسعه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان خدابنده از ظرفیت های بالایی برای توسعه و وسعت جغرافیایی زیادی برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره اینکه بیش از ۴۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، افزود: رویکرد دولت به دلیل حجم بالای پروژه های نیمه تمام، عدم تعریف پروژه جدید است، از این‌رو پیگیری های جدی برای دریافت کد بودجه ای جهت احداث بیمارستان شهرستان خدابنده صورت گرفت.
درویش امیری در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط ایجاد شده برای لغو پرواز های حج از زنجان اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل بدقولی شرکت هواپیمایی کشور عربستان، سازمان هواپیمایی کشور برخی از پروازهای استانی را لغو و جایگزین کرده بود که بدلیل تامین رفاه و آسایش حجاج استان که حجم قابل توجهی نیز از شهرستان خدابنده بود، با رایزنی زیاد این پرواز ها مجددا دایر شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه، ایجاد فضا مناسب جهت حضور سرمایه گذاران، همواره یکی از دغدغه های مدیریت استان بوده است، افزود: تمامی ظرفیت ها برای بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بکارگیری می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عامل هتک حیثیت فضای مجازی در شهرستان ابهر دستگیر شد
خبر قبلی
ظرفیت ذخیره‌سازی غلات در سیلوهای استان ۶۵۰ هزار تن است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست