1. اجتماعی
  2. عدم درک درست از سبک زندگی اسلامی عامل افزایش طلاق است

کد خبر: 8069

عدم درک درست از سبک زندگی اسلامی عامل افزایش طلاق است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به عامل افزایش طلاق در جامعه گفت: علت این افزایش در حقیقت عدم درک سبک و مبانی زندگی اسلامی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم اختتامیه همایش منطقه‌ای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان های شمال غرب کشور که در سالن کنفرانس دادگستری استان زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سوگواری صدیقه کبری (س) گفت: زندگی ساده اما سراسر نور و معرفت حضرت زهرا (س) در مدت کوتاه با حضرت علی(ع) الگو و سرمشق بسیار ارزشمندی برای همه عالم بشریت است.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور طی چند سال گذشته افزود: علت این افزایش در حقیقت عدم درک سبک و مبانی  زندگی اسلامی است چرا که اگر ما در بیان، رفتار و امور مختلف زندگی، از انوار مقدسه الگو بگیریم زندگی‌ها دوام و برکت خواهد داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان نیز گفت: اجرای سیاست‌های قوه قضائیه در بحث پیشگیری که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، در استان زنجان  بصورت کاربردی و نتیجه محور برگزار می‌شود که در این راستان ۴۵ برنامه در استان زنجان تدوین شده که بخشی اجرا و بخش باقی مانده بر اساس جدول زمانبندی در حال  اجرا است‌.

محمد تقی فتحی  افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با ورود در حوزه های مختلف اعم از جرایم ناشی از خشونت‌، اعتیاد، طلاق و تصادفات با کارهای کارشناسی و بهره گیری از تجارب سایر حوزه‌ها توانسته نتایج خوبی کسب کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمیته نظارت بر اشتغال استان زنجان تشکیل شود
خبر قبلی
بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها در هر هفته نوشابه مصرف می کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست