1. اجتماعی
  2. عزاداران امام حسین (ع) به جای قمه‌زنی، خون اهدا کنند

کد خبر: 11001

عزاداران امام حسین (ع) به جای قمه‌زنی، خون اهدا کنند

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امسال قمه‌زنی در ملاء عام مشاهده نشده است، گفت: عزاداران امام حسین (ع) به جای قمه‌زنی، خون اهدا کنند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”، سردار رحیم جهانبخش شامگاه چهارشنبه در حاشیه دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال شاهد انسجام خوبی از سوی دسته‌های عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی بودیم، افزود: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، عزاداری‌های امسال بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه امسال زنجان شاهد برگزاری باشکوه مراسم عزاداری در روزهای هشتم، نهم، دهم و یازدهم محرم بود، ادامه داد: بی‌تردید در برگزاری باشکوه این مراسم، نباید از تلاش بی‌وقفه همکاران در حوزه‌های انتظامی و راهور غافل بود و بی‌شک امسال همه همکاران در بخش‌های مختلف برای برقراری امنیت عزاداری‌ها سنگ‌تمام گذاشتند.

جهانبخش  در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه آیا امسال در مراسم عزاداری شاهد قمه‌زنی بودیم، اظهار کرد: با توجه به تذکراتی که پیش از برگزاری مراسم عزاداری توسط هیئات مذهبی داده شده بود، خوشبختانه امسال در ملاء عام شاهد قمه‌زنی نبودیم و این اتفاق در مساجد و هیئت‌های مذهبی زنجان اتفاق نیفتاد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: انتظار ما از جوانان عزادار این است که به جای قمه‌زنی، خون خود را در مراکز انتقال خون اهدا کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پخش ۱۰۸۳ دقیقه از عزاداری یوم العباس زنجانی‌ها از شبکه های مختلف
خبر قبلی
نشتی گاز شهری ۲ خانه را در زنجان تخریب کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست