1. اخبار استان
  2. عملکرد مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان زنجان مثبت است

کد خبر: 943

عملکرد مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان زنجان مثبت است

عملکرد مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان زنجان مثبت است

 تجلیل از۶۰ تن از پرسنل و پیمانکاران  امورهای ۱۰ گانه تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: عملکرد مدیریت بحران که زیرمجموعه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ بوده، مثبت است.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران اجرایی اینشرکت ؛ از پرسنل و پیمانکارانی که در سال گذشته اصول ایمنی برق در محیط کار را به خوبی رعایت کرده و مردانی که در شرایط سخت برف وکولاک مناطق صعب العبور در زنجان و گیلان  نسبت به رفع سریع خاموشی برق همت گمارده بودند و نیز موجبات پایداری مطمئن شبکه های برق زنجان را فراهم نموده بودند  با اهداء لوح سپاس تجلیل شدند.

عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اجرای مناسب آئین نامه های تنبیه و تشویق رعایت نکات ایمنی دربرق و نیز چارچوب تدوین ساختار سیستمی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران که زیرمجموعه ی معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ است را خوب ارزیابی کرد و گفت: لازم است مدیران و پرسنل واحدهای عملیاتی به اهمیت و ارزش ایمنی در کار پی ببرند. زیانهای ناشی از حوادث برق و منجر به فوت یا جرح ، بخشی مربوط به مسائل مالی است ولی در بروز آسیب های اجتماعی و خانوادگی تاثیر جبران ناپذیری دارد  و از همه مهمتر باید به ارزش و منزلت عامل انسانی و سلامت او توجه شود.

وی خاطر نشان کرد : در سالی که گذشت با آموزش و بازدید های مستمر همکاران حوزه بهره برداری شاهد حوادث سنگینی نبودیم و لازم است بیش از گذشته مدیریتِ عملکرد پرسنل و محیط کار را سرلوحه فعالیت های شرکت قراردهیم .

کاظمی ضمن قدردانی از عملکرد مناسب حوزه پدافند غیرعامل ومدیریت بحران در اصلاح وساماندهی شبکه های توزیع برق به منظور پیشگری از وقوع خاموشی و آسیب به تاسیسات توزیع برق استان در شرایط نامساعد جوی ، گفت: چنانچه فعالیت همکاران در استحکام وساماندهی شبکه های برق طی سال های اخیر اتفاق نمی افتاد، در بحران برف وکولاک سال۹۵ شاید ما نیز جزو  مناطقی از کشور بودیم که دچار خاموشی های وسیع می شدیم و جا دارد از عملکرد شایسته پرسنل امورهای اجرایی درحوزه بهره برداری قدردانی کنم.

این مقام مسئول افزود: آرمان و برنامه‌های آتی شرکت بهره‌مندی از فناوری های روز دنیا در حوزه هوشمندسازی شبکه های توزیع برق و استفاده از تجهیزات خط گرم خطوط هوایی ۲۰کیلوولت به منظور کاهش چشمگیر قطعی برق به ازای هرمشترک در سال است .

در ادامه دولتیاری، معاون بهره برداری ودیسپاچینگ به ارائه عملکرد حوزه های ایمنی و پدافند غیرعامل طی سال های متوالی پرداخت و گفت : از جمله فعالیت های حوزه ایمنی در سال گذشته ایجاد شاخص هایی برای کنترل اقدامات ایمنی بر اساس OHSAS  و نظارت بر روند اجرای آن،  نظارت عالیه بر عملکرد ایمنی و حریم بانی با برنامه ریزی دقیق ، ثبت تمامی اقدامات در محیط شیرپوینت وداشبرد مدیریتی ، شناسایی مخاطرات و ریسک های موجود در سازمان و ارزیابی ریسک، تجزیه و تحلیل حوادث و ارائه راهکار برای پیشگیری و ایجاد نظام ایمنی ( ضابطین ، کارشناسان ، رابطین ) می باشند که از طریق پایش مستمر گروه ایمنی امروز شاهد تجلیل از مردانی هستیم که اصول ونکات مهم ایمنی در کار را به نحو خوبی رعایت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه استان زنجان در مسیر گسل‌های زلزله خیز سلطانیه و رودبار واقع شده ودارای چندین رودخانه دائم و فصلی وهمچنین در معرض بارش برف و کولاک سنگین و طوفان است ، فعالیت های حوزه پدافند غیرعامل به منظور مقابله با حوادث غیرمترقبه در قالب برنامه های مدون اجرا می شود و به حول قوه الهی و با همت پرسنل زحمت کش حوزه بهره برداری و فوریت های برق توانستیم از بحران های سهمگین سال های اخیر به سلامت عبور کنیم .

گفتنی است در این مراسم  ۶۰ تن از پرسنل و پیمانکاران  امورهای ۱۰ گانه تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ  که در سال گذشته طبق ارزیابی های صورت گرفته جزو مردان ایمن و مردان کار در شرایط سخت وبحرانی بودند مورد تقدیر قرار گرفتند .

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیش از ۵۰۰ هزار نفر در استان، رای خود را به صندوق انداخته اند
خبر قبلی
احسان توابی، دانشیار دانشگاه پیام نور زنجان حمایت خود از رئیسی را تکذیب کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست