عملیات گسترده شیرگذاری در منطقه اسلام آباد شهر زنجان انجام شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات گسترده شیر گذاری در منطقه اسلام آباد شهر زنجان در ۵ نقطه از این شهرک انجام شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در این عملیات ۵ اکیپ تخصصی از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به طور همزمان بکار گیری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن ، عملیات نصب شیر های فلکه در منطقه اسلام آباد زنجان را انجام دادند.

وی افزود: در این عملیات علاوه بر استفاده از تجهیزات کافی جهت تسریع در نصب شیرهای فلکه ، یکدستگاه تانکر آبرسانی سیار نیز بکارگیری شد تا شهروندان در طول مدت اجرای این پروژه با مشکلی در خصوص تامین آب مورد نیاز خود مواجه نباشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: با اجرای این عملیات و زون بندی شبکه آب منطقه اسلام آباد ، از این پس در مواقع قطعی محدوده ای که تحت تاثیر قطعی ها قرار خواهد گرفت به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

جزء قاسمی گفت: در گذشته بخاطر حوادث یا اتفاقات آب و اجرای عملیات مختلف عمرانی که قطعی آب را در پی داشت آب مناطق اسلام آباد ، جانبازان ، الهیه و قسمت هایی از شهرک شهید رجایی دچار قطعی می شد ، اما اکنون با نصب شیرهای فلکه در اسلام آباد و بلوک بندی شبکه آب در این منطقه نه تنها شهرک های دیگر دچار قطعی آب نخواهند شد بلکه در منطقه اسلام آباد نیز در بخش های محدودی از این شهرک قطعی آب رخ خواهد داد.

این مسئول افزود: در کنار نصب شیرهای فلکه در منطقه اسلام آباد ، عملیات اصلاح خط انتقال خیابان شهید آیت الله دستغیب شمالی در این شهرک نیز به طول ۸۰ متر انجام شد که با اجرای این اقدامات عملیات فوق با موفقیت و در زمان تعیین شده به پایان رسید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تسهیل و تکریم ارباب رجوع مورد توجه کانون سردفتران استان زنجان باشد
خبر قبلی
استان زنجان ۶ طرح ملی در حوزه راه دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست