1. اجتماعی
  2. «فرامرز نیک‌سرشت» سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان شد

کد خبر: 7053

«فرامرز نیک‌سرشت» سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان شد

با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، فرامرز نیک‌سرشت با حفظ سِمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب و جایگزین کریم‌الله شعبانی شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از استانداری زنجان،  استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی با صدور حکمی، تا انتخاب نهایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، فرامرز نیک‌سرشت را با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست این معاونت در استانداری زنجان برگزید.

در این حکم عنوان شده است: امید است با اتکال به ایزد منان و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی، دقت در حفظ بیت‌المال و رعایت حقوق مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام در ارائه خدمات خالصانه و صادقانه موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ فرامرز نیک‌سرشت که هم‌اکنون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان است، پیش از این به مدت ۵ سال معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری سمنان، ۳ سال معاون مدیرکل سیاسی استانداری سمنان، ۷ سال رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی استان سمنان و به مدت ۵ سال سرپرستی موسسه آموزش عالی فضیلت سمنان و نیز ریاست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

کریم‌الله شعبانی  پیش از این به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب شده بود که با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، از منصب خود کناره‌گیری کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احداث نخستین کارخانه تولید فرآورده‌های جانبی کشور در طارم
خبر قبلی
پول بهتر است یا سواد مالی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست