فرمانداری زنجان لیست تایید صلاحیت ها را منتشر می کند

فرماندار زنجان در واکنش به انتشار لیست اسامی نامزدهای انتخاباتی حوزه زنجان و طارم، گفت: فرمانداری زنجان لیست تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را در زمان مشخص قانونی اعلام خواهد کرد.

رضا عسگری در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه فرمانداری زنجان این لیست را مشاهده نکرده و تایید نمی کند، اظهار کرد: هر لیستی که در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی منتشر شود مورد تایید نبوده و احتمال دارد تعداد افراد حائز شرایط نیز بعد از زمان مشخص شده برای اعتراض دچار تغییراتی شود.

وی با اشاره به اینکه لیست نهایی بعد از دو مرحله رسیدگی شورای نگهبانی در موعد قانونی به صورت رسمی اعلام می شود، افزود: در این خصوص رسما اطلاعیه ای صادر خواهد شد.

فرماندار زنجان در پاسخ به این سوال که آیا لیست را مشاهده کرده اید و تعداد ۵۵ نفر با تعداد ۵۵ نفر اعلامی شورای نگهبانی مطابقت دارد یا خیر، گفت: لیست را ندیدیم و تطبیقی ندادیم. اما شورای نگهبان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۵۵ نفر را در این مرحله تایید کرده که اسامی منتشر شده را تایید نمی کنیم.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان دو مرحله به اعتراضات افراد رد صللاحیت شده رسیدگی خواهد کرد، افزود: ۲۳ بهمن ماه لیست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام می کنیم.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حیات وحش زنجان؛ دشت سهرین/ فیلم
خبر قبلی
استمرار کاهش دما در زنجان ادامه دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست