1. اجتماعی
  2. فرهنگ در رونق اقتصادی کشور موثر است

کد خبر: 2006

فرهنگ در رونق اقتصادی کشور موثر است

فرهنگ در رونق اقتصادی کشور موثر است

 

 

 

 

مسئول مجتمع فرهنگی دیجیتال سهروردی زنجان با بیان اینکه فضای تازه‌ای پیش روی کسب و کار در حوزه فرهنگ قرار گرفته است گفت: این مرکز به عنوان نخستین مرکز شتاب‌دهنده فرهنگی، زمینه عملیاتی کردن شتاب‌دهی در حوزه رونق و توسعه استان را فراهم کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، حمید نجفی که در آئین گشایش نخستین مرکز شتابدهی فرهنگی دیجیتال در زنجان سخن می‌گفت، ادامه داد: امروزه فرهنگ هم در رونق اقتصادی کشور موثر است.

وی با بیان اینکه شتاب‌دهنده فرهنگی زمینه اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان را فراهم می‌کند، ادامه داد: کسب و کارهایی که از طریق استارت آپ‌ها ایجاد می‌شود در دنیای امروز از رونق خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به همکاری ۵٠ نفر با مجتمع سهرودی گفت: از زمان راه‌اندازی این مجتمع با مشکلاتی مواجه بودیم که بعد از حمایت وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نرم‌افزارهای آوا و نوا که محصول این مجتمع است، رونمایی شد.

به گفته وی، بیش از ۴ هزار آلبوم در این اپیلی کیشن در دسترس است و نسخه جدید آن در آینده‌ای نزدیک به بازار وارد می‌شود. وی در خصوص این اپلی‌کیشن اظهار داشت: اپلی کیشن ایران گشت با ٢٨ هزار صفحه، ۶٠ هزار قطعه عکس و ٢ هزار ویدئو از دیگر تولیدات این مجتمع فرهنگی دیجیتال است.

نجفی با بیان اینکه ٢٢ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته نرم‌افزار به عنوان منتور جذب شده است، گفت: نیروهایی هم برای طی دوره آزمایشی جذب شدند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
١٠ شرکت دانش‌بنیان فرهنگی در استان زنجان ایجاد می‌شود
خبر قبلی
مبارزه با اعتیاد، نیازمند تعامل فراگیر دستگاه های اجرایی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست