1. اخبار شهرستان
  2. فرهنگ قدردانی در جامعه شهری زنجان تقویت شود

کد خبر: 7290

فرهنگ قدردانی در جامعه شهری زنجان تقویت شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اهمیت فرهنگ قدردانی در سطح جامعه، گفت: باید فرهنگ قدردانی در جامعه شهری زنجان تقویت شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ امامعلی دادخواه در آیین قدردانی از معلولین شهرداری زنجان، با بیان این اینکه باید برای فرهنگ قدردانی برنامه های فرهنگی تدوین شود، اظهار کرد: قدردانی در جامعه ما باید جا بیفتد به خصوص قدردانی از کسانی که معلولیت دارند و در خدمت مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه هیچ انسانی کامل نیست، افزود: هرانسانی ممکن است از نظر اخلاقی وعلمی کاستی‌هایی داشته باشد پس معلولیت جسمی گروهی نمی تواند دلیل برکمبود وضعفشان تلقی شود.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان این نکته که جامعه معلولان نیز باید از حقوق شهروندی یکسان برخوردار باشند عنوان کرد: این قشر با وجود نقص‌های جسمانی در کنار سایر شهروندان تلاش می کنند و درشورای اسلامی شهروشهرداری نیزاین نگرش شهروندی به جامعه معلولان وجود دارد.
وی اولین انتخاب مشاور در آغاز فعالیت شورای پنجم را از جامعه معلولین عنوان کرد و گفت: در مسایل و عمران شهری سعی می‌کنیم از حضور و نظرات آقای کمال عشق به عنوان مشاور شورا در امور معلولان در جهت بهبود وضعیت معلولین و جانبازان استفاده کنیم.
دادخواه طرح مناسب سازی شهری را از موضوعات مطرح شده در سالهای اخیر شهرداری دانست وعنوان کرد: سعی خواهیم کرد در تردد و رفت وآمدها نیزبه مسایل معلولان توجه داشته باشیم و درخصوص حمل و نقل عمومی برای راحتی واستفاده بیشتر این عزیزان درحال اصلاح کاستی‌ها هستیم .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فتح اله حقیقی از معارفه تا امروز…!
خبر قبلی
مرگ نقد ملی در سکوت ملی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست